medal of honor spearhead.
Fra : jesp_71

Dato : 05-12-02 00:19

jeg spiller mohaa spearhead online, og ser tit folk smide sig ned på knæ
og glide hen af på knæ er der nogle der kan fortælle hvordan man gør,
der er nemlig ikke noget der tyder på at, der er nogle knapper i
opsætningen som der mangler at blive aktiveret, eller er det noget snyd?

http://www.kandu.dk/

Fra : jacob123456789

Dato : 08-08-03 01:17

"jesp_71" skrev d. 05-12-02 00:19 dette indlæg :
> [...]
> der er nemlig ikke noget der tyder på at, der er nogle knapper i
> opsætningen som der mangler at blive aktiveret, eller er det noget

Spillet laver nogle gange fejl, ellers er det helt sikkert snyd.
Hvis de kryber næsten helt under jorden så du ikke kan ramme dem er det
helt sikkert SNYD

http://www.kandu.dk/