hmm... brænde spil?
Fra : martin n.

Dato : 04-12-02 15:48

nu er jeg begyndt på - dvs - vil gerne i gang med - at lave en kopi af mine
spil da jeg har det med a ridsedem ;(

så overførte jeg alle filerne til harddisken, og brændte dem derefter til en
cd.

men min playstation vil ikke æde dem? hvad gør jeg galt? jeg bruge win XP,
og der er monteret en chip i maskinen, og den kan godt spille andre brændte
skiver (som fulgte med til den)

hvad gør jeg galt?

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-12-02 16:22

"martin n." <migogliva4everbestfriends@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3dee15b8$0$235$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
XP,
> og der er monteret en chip i maskinen, og den kan godt spille andre

Brug Clonecd

- Martin

Fra : Tryllerik

Dato : 04-12-02 20:19

Der er vist noget med at spillene skal patches
før de virker, hvis de er originale, ellers anvend

"on the fly" kopiering

Tryllerik

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-12-02 23:04

martin n. wrote:
> hvad gør jeg galt?

Du har glemt at søge på www.google.com, søg fx på
"backup ps2 eller playstation 2".
Der finder du blandt mange andre følgende:
<http://www.megagames.com/console/console.shtml>
<http://www.consolecopyworld.com/>

/Mikael