NFS:HP2...
Fra : Mikkel Westh

Dato : 04-12-02 12:49

Hej NG...

Jeg er begyndt at spille sub. på min comp, men jeg har lidt problemer....
Når jeg starter et løb (kører championship lige nu...mangler penge til biler
og baner...) med konkurrenter hakker det ofte helt groteskt meget....why??
det sker også selvom jeg kun kører mod 1 bil...detkører helt flydenede...jeg
kører lige op ved siden af den anden bil...og BUM...det hakker af lort...så
kører der fint igen efter ½ minuts tid...WHY`???
Jeg burde da mene at min comp burde kunne trække det!
Specs.
Amd duron 850, Daytona GF4Ti4200 128 mb ddrram, 512 mb. sdram, Creative SB
Live! 5.1, win xp pro....
Kan i hjælpe mig med det?? eller prøve?

mvh. Mikkel Westh

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-12-02 14:23

> Amd duron 850, Daytona GF4Ti4200 128 mb ddrram, 512 mb. sdram, Creative SB
> [...]
Hvad opløsning kører du i ???
Amd duron 850 trækker nu altså ikke ret meget i dag!! ( sorry)

mvh
Kurt

Fra : Esben

Dato : 04-12-02 18:09

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse
Creative SB

> Hvad opløsning kører du i ???
> Amd duron 850 trækker nu altså ikke ret meget i dag!! ( sorry)

Den burde sagtens kunne trække spillet alligevel. En idé kunne være at
prøve at skrue ned for detail level et trin ad gangen og se om det
hjælper. En anden mulighed kunne være at opgradere drivere til grafik,
lyd direct x etc.

--
Esben

Fra : Morten Tórsson

Dato : 06-12-02 21:19

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> prøve at skrue ned for detail level et trin ad gangen og se om det
> hjælper. En anden mulighed kunne være at opgradere drivere til grafik,

Evt. skrue car detail langt ned.

/morten

Fra : /Ole

Dato : 04-12-02 19:48

Har du EAX slaet til (hvis dit lydkort har det) Det kan godt gøre noget ved
det, ellers start i laveste af alt i opløsning og lydkvalitet.

/Ole

Mikkel Westh <mikkelwesth@@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dedebcc$0$196$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Mikkel Westh

Dato : 04-12-02 21:28

"/Ole" <dette@er.ikke.en.mail.adresse> skrev i en meddelelse
> Har du EAX slaet til (hvis dit lydkort har det) Det kan godt gøre noget
ved
> det, ellers start i laveste af alt i opløsning og lydkvalitet.
>
> /Ole

Ja..jeg har EAX slået til...jeg har nemlig surround sound til comp'en så der
skal ordenlig lyd til...
Jeg kører i 800x600 med alle detajler på MAX....men nu hakker det ikke
mere...=)
Nu bliver jeg bare smidt ud af spillet vildt uregelmæssigt....ligepludelig
lukker spillet bare ned =(....
Men spillet burde ikke hakke...jeg kører GTA3 i 1280*1024*32 med alt på max
og det kører flydende....

mvh. Mikkel Westh

Fra : Holger Danske

Dato : 05-12-02 08:17

Mikkel Westh wrote:
> [...]
> uregelmæssigt....ligepludelig lukker spillet bare ned =(....
> Men spillet burde ikke hakke...jeg kører GTA3 i 1280*1024*32 med alt

Hvis du har hardware accelereret lyd slået til, så slå det fra og prøv så at
køre spillet, det virker i 90% af tilfældende du her beskriver, da mange
lydkort/chips /ikke/ selvom andet står angivet , er gode nok til
accelereret hardware understøttelse !!

H.D.

--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : Morten Tórsson

Dato : 06-12-02 21:21

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> mere...=)
> Nu bliver jeg bare smidt ud af spillet vildt uregelmæssigt....ligepludelig

Jep, har selv haft samme problem, computeren rebooter bare. Dog skal det
sige, at grafikkortet har været overclocket i disse tilfælde. Det har dog
aldrig været et problem i andre spil, at jeg overclocker. Jeg tror sq at
NFSHP2 er rimelig ustabilt.

/Morten