Søger et simpelt spil
Fra : AN

Dato : 04-12-02 12:16

Hey

Jeg har før søgt oplysninger om et spil i denne gruppe, men endnu ikke
fundet ud af hvad det er for et spil. Her prøver jeg så igen, og denne gang
med lidt flere oplysninger.

Det drejer sig om et spil hvor der efter sigende skulle kommet er "
done...done...done..." efter man har gennemført en bane. Det drejer sig om
et meget simpelt spil hvor "spillerbrikkerne" vist nok bare består af et
enkelt bogstav (f.eks. X). Man skal i et lille rum a la pacman (tror jeg)
fra punkt a til punkt b. Hver gang man rykker sin spillebrik et felt, så
rykker fjenderne sig et felt nærmere. Det gælder så om at komme til punkt b
uden at blive "spist" af computeren.

Jeg håber at der nu er en derude, der kan fortælle mig hvad dette spil
hedder, og endnu bedre... kan fortælle mig hvordan jeg får fat i det.

Mvh

Anders (der lover at det er sidste gang jeg begynder en tråd der omhandler
dette spil)

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 05-12-02 11:58

AN wrote:
> Hver gang man rykker sin
> spillebrik et felt, så rykker fjenderne sig et felt nærmere. Det
> gælder så om at komme til punkt b uden at blive "spist" af computeren.

Jeg kan ikke lige huske hvad spillet hedder, men mon ikke Seven Seas
minder meget om det?
http://www.download-free-games.com/puzzle_game_download/sevenseas.htm

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : AN

Dato : 06-12-02 15:17

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke lige huske hvad spillet hedder, men mon ikke Seven Seas
> minder meget om det?
> http://www.download-free-games.com/puzzle_game_download/sevenseas.htm

Jo, det gør det, men det er ikke det. Har fået at vide at det en gang skulle
ha' ligget på en K-cd.

Mvh
Anders