Stikpiller og sæbe når ren røv at trutte i
Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-02 17:11

I håndkøb på apotek fås stikpiller, der presses 2 cm ind i anus, og på
ca et minut udløser et refleks, der tømmer endetarmens (eller dens
yderste 10 cm) så effektivt som lavement.
Som barn udsattes jeg for en af sæbe af min mor udskåret stikpille til
sådant renseformål - det var en spids 2 gange ½ gange ½ cm "patron" .
Det var ikke særlig ubehageligt.
Hvis jeg havde brug for sådant før-sex ritual, ville jeg dog snarere
under brusebad presse telefonbruser mod anus, eller stikke en finger op
og grave ud.

(Jeg har tidligere postuleret , at pigen kan ikke få infektion af
bakterier fra hendes egen endetarm, der via pik kommer ind i hendes
skede. Idag talte jeg med en læge, der var uenig i denne immun-kemiske
betragtning. Men hans argumentation var at piger engang lærte altid at
tørre røv med bagudbevægelse af toiletpapirer, for ikke at skedendgang
skulle få lort på sig. Så jeg tror mest på hvad jeg har læst om at
lortebakteriers antigener trænger så meget ind i blodbanen at
immunforsvarets hvide blodlegemer og antistoffer er rustet mod disse, så
de er ikke-patogene.)

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-02 20:24

Bo Warming skrev:
> I håndkøb på apotek fås stikpiller, der presses 2 cm ind i anus, og på
> ca et minut udløser et refleks, der tømmer endetarmens

Og?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-02 00:32

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message

> Og?

Så har man ren røv at trutte i eller hvad man nu vil med den - mange på
dss har haft lange tråde om æstetiske kvababelser og analhygiejne forud
for bøssesex.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-02 09:27

> Og?

KlogeÅger på dss har ofte bedyret at DERES måde at rengøre sig bagtil
før analsamleje er DEN eneste rigtige, og derfor er det tiltrængt med
alternativer - vi er alle forskellige. Nogle vil helst ikke røre lort.
nogle vil helst ikke udøve kemi på legemet fx sæbe. Nogle vil hvis det
kommer fra et apotek osv.
Lavement kan gøres MEGET BESVÆRLIGT, og husråd for mødre, hvis børn har
børneorm, så det klør er den geniale hjemmelavede sæbestikpille.

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:50

"Bo Warming" skrev

> [...]
> Som barn udsattes jeg for en af sæbe af min mor udskåret stikpille til
> sådant renseformål - det var en spids 2 gange ½ gange ½ cm "patron" .

Tillykke til alle - der fik vi forklaringen...............................