Er konstant liderlig
Fra : Mettemusen

Dato : 06-12-02 04:41

Hejsa

Hvad skal jeg gøre, jeg er konstant liderlig og ved at slide min præmietyr
op. Jeg har prøvet med kolde afvaskninger og lokalbedøvende creme på min
klit, men ligemeget hjælper. Jeg må bruge store skridtbind, for ellers
løber det ned af mine lår. Jeg omgås en masse vildt lækre fyre til dagligt
og det har virkeligt gjort mig så liderlig at jeg tager min dildo med på
arbejde.

Nu er jeg lidt bekymret omkring den julefrokost jeg snart skal til. Der er
mange gifte mænd som jeg har flirtet og kneppet lidt med i frokostpauserne
på arbejdet, men tror I det er klogt at vi dyrker gruppesex til
julefrokosten allesammen ?

Fra : Dan Andersen

Dato : 06-12-02 06:36

> [...]
> mange gifte mænd som jeg har flirtet og kneppet lidt med i frokostpauserne
> på arbejdet, men tror I det er klogt at vi dyrker gruppesex til

Trold

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-12-02 12:18

> Trold

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Tømreren

Dato : 06-12-02 11:47

Hvad siger din kone til at du går rundt og kalder dig pigenavne..
Du er måske en lille pige fanget i en stor mands krop.

Fra : Peter Martyn

Dato : 06-12-02 16:43

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger din kone til at du går rundt og kalder dig pigenavne..
> Du er måske en lille pige fanget i en stor mands krop.

nå..har du også fundet af det ?

jeg blev altid voldsomt "tændt" af mettemusen's indlæg indtil
jeg fandt ud af at vi havde med en mand at gøre.....endda en
familiefar !!

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-12-02 19:32

On Fri, 6 Dec 2002 16:43:17 +0100, "Peter Martyn"
<Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote:

>"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
>nå..har du også fundet af det ?

Hmm ja ... men det er da på sæt og vis interesandt uagtet at det er
nok en troll .... at se en typisk mandelige adfærd fra en kvindes side
for det er nu et ufraviligt faktum hvis en kvinde er tændt så er det
jo en farlig maskine og ha med at gøre
efter orgasme skal de fleste mænd jo lige sunde sig lidt ....
men hvis erotiken ved en kvinde fungere optimalt så kan de ikke bare
få orgasme en gang under samleje men faktisk en del gange.
og den der fladhed der kommer efter sædafgang er ikke noget kvinder er
hæmmet af .... så som drifts væsner er de jo i bund og grund meget
vilder og verile ind mænd.
( hvis det virker for dem - )

>jeg blev altid voldsomt "tændt" af mettemusen's indlæg indtil
>jeg fandt ud af at vi havde med en mand at gøre.....endda en
>familiefar !!

ja ja det er så en anden sag og i den jule frokost tid så.... skal den
debat jo komme ...

--
http://www.chokmah.dk/++agnet ? sådan :http://shor.ter.dk/676077214
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nette

Dato : 06-12-02 21:29

"Bo Mørch Mogensen" wrote in message
> og den der fladhed der kommer efter sædafgang er ikke noget kvinder er
> hæmmet af ....

Hmmmm......Der findes kvinder, der også godt kan have mest lyst til at vende
sig om på siden og blunde, når de har fået orgasme.

Nette

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-02 03:10

Nette wrote:
> Hmmmm......Der findes kvinder, der også godt kan have mest lyst til
> at vende sig om på siden og blunde, når de har fået orgasme.

Min kæreste er altid totalt død efter hun har fået orgasme og sover
simpelthen som en lille baby ret hurtigt efter.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-12-02 16:49

On Sat, 7 Dec 2002 03:09:56 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Min kæreste er altid totalt død efter hun har fået orgasme og sover
>simpelthen som en lille baby ret hurtigt efter.

selvføligt er dte individuelt og måske aftager det efter fødsel... men
freYa hun kan bliver ved i jeg tror rekorden er 18 timer...

Mv
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-02 17:26

Bo Mørch Mogensen wrote:
> selvføligt er dte individuelt og måske aftager det efter fødsel... men
> freYa hun kan bliver ved i jeg tror rekorden er 18 timer...

Tillykke

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-12-02 18:26

On Sat, 7 Dec 2002 17:26:07 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Tillykke

ja men det var også ved årtusind skiftetet

Fra : Hjernebark

Dato : 12-12-02 22:23

> men freYa hun kan bliver ved i jeg tror rekorden er 18 timer...
>
> Mv
> Bo
> --

Og månen er lavet af ost

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-12-02 16:47

On Fri, 6 Dec 2002 21:29:29 +0100, "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com>
wrote:

>"Bo Mørch Mogensen" wrote in message
>
>Hmmmm......Der findes kvinder, der også godt kan have mest lyst til at vende
>sig om på siden og blunde, når de har fået orgasme.

ja ja det er jeg godt klar over ligesom det nok er fære kvinder der
rent faktisk kan få orgasme ind mænd - MEN når disse kvinder der kan
sprøjte orgamser ud af ærmet først kommer i gang ...så er der ingen
mand der kan følge med
Mv
Bo MM

Fra : Andropov

Dato : 07-12-02 00:46

> [...]
> og den der fladhed der kommer efter sædafgang er ikke noget kvinder er
> hæmmet af .... så som drifts væsner er de jo i bund og grund meget

Ja hvis kvinderne var så vilde endte det med at mænd skulle til at gå
rundt med peberspray til forsvar, for ikke at blive overfaldet af
brunstige kvinder :)

Fra : Tomas O.

Dato : 07-12-02 09:55

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in
SNIP

> Ja hvis kvinderne var så vilde endte det med at mænd skulle til at gå
> rundt med peberspray til forsvar, for ikke at blive overfaldet af
> brunstige kvinder :)

Ja i Utopia måske.

Hvorfor er sex egentlig så vanskeligt? Jeg mener det er sgu da egentlig ret
underligt? Det er en naturlig drift som at spise og sove.

Hvorfor så alt det bøvl?

Læs en bog af Robert Henlein der hedder Friday og se hvordan seksual moral
også kunne være.. måske endda burde være.. *suk*

Tomas

Fra : Nette

Dato : 07-12-02 17:47

"Andropov" wrote in message
> Ja hvis kvinderne var så vilde endte det med at mænd skulle til at gå
> rundt med peberspray til forsvar, for ikke at blive overfaldet af
> brunstige kvinder :)

Hey, VÅGN OP!!!...Du drømmer.....

Nette

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-02 17:08

Det koster ikke noget at tro på gode historier - om du er en mand er da
ligegyldigt - internettet er fuldt af bedrag af den slags.

Hvad er problemet - lev lysterne ud. Men bliver ind-ud i diverse
stillinger ikke monotont i længden.?
"Sex er fattigmands-polo" sagde en engelsk rytter-polo-besat adelsmand.

Mail mig billede af dig, så jeg kan se om jeg kan hjælpe dig.

Ventetid set som kim til alt ondt!

Lukker du et par han og hun rotter ind i en kornsilo, så vil de ha
travlt med at æde og formere sig og NUL INFIGHTING, indtil børneflokkene
er så store at naboer tar fra dem. De vil ikke blive syge.

(Muslimer i Ishøj er lidt som disse rotter, bortset fra, at de får
berettigede mindreværdsfølelser overfor vor kultur - fremmedgjorthed -
og derfor ofte bliver psykosomatisk syge)

Men ellers er overalt resourcer begrænsede, og kamp om rang sætter
grænser for udfoldelse.

Iøjnefaldende undertrykkelsesmidler er vold og tyveri og skabelse af
angst, der handlelammer.

I menneskecivilisationer har man overalt højtudviklet forbud, der
tvinger til ventetid og kedsomhed og det betyder at man ikke kan få
afløb for sin energi, og retter aggressioner indad og fantaserer om
hævn, misundelse, idealisme, snedige egoistiske måder at påtvinge andre
en adfærd, så de holdes lige så meget tilbage som du selv, og ikke
overgår dig.

" Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others
to live as one wishes to live. " Oscar Wilde

Enguderi er særlig intolerant og forbudsminded og har sat den dybt
undertrykkende og sygdomsskabende handlelammelse i system.

Lovjungle vænner dig af med at tilbyde andre hjælp mod betaling, hvilket
ellers er vejen til trivsel til alle.

Børn må ikke sælge læskedrikke på stranden - kiosker har monopol.

Kvinder må ikke være rugemødre eller glædespiger og skabe glæde for
andre og selv opnå penge til at realisere, hvad er deres drøm.

RODEN TIL MEGET GODT ligger i medglæde, empati, korpsånd - der gør dig
minded for at gavne fællesskabet og naboen, i vished om at det betaler
sig.

RODEN TIL MEGET ONDT ligger i højtravende påbudte medlidenheds-krav, om
fx at hjælpe ulandsfolk og flygtninge, eller danskere der ville have
bedst at at gøre sig selvhjulpne og ikke blive bistandsjunkies og
tryghedsnarkomaner .

Den onde ventetid/kedsomhed er ikke nødvendigvis nul job og nul
aktivitet - det er også, at man er lokket ud i fejlbeskæftigelse, som
man ledes ved, men forpligtigelser som skafferdyr, idealist, politisk
korrekt og andet, gør det utænkeligt at vælge ny kurs og vælge sund,
ærlig egoisme(som jo gavner alle).

Kaster du sten ind i en flok hunde, vil den der er ramt, bide den hund,
der er nærmest, som blind hævn.

Afledt aggression kendes også fra overspringsbevægelser, som vore
høfligheds- og religions-ritualer har rod i.

Misundelse er skadelig. Samvittighedsnag er skadelig. Hævn er kun
gavnlig, når den fremtidsrettet tvinger en trussel på afstand - ikke når
det handler om status overfor sindets og fantasiverdenens "indre
domstol".

Megen ulykke er skabt via forfængelighed og lyst til at virke
lykkeligere end man er, og derved skabe misundelse.

Hvis skatter var lavere, så der var job til alle, ville "sindets
infighting" blive sultet down to size og blive overkommelig.

Når skatte-betalt offentlig ansættelse bliver alles vej til rigdom, magt
og ære, opstår godhedsindustri, der kortsigtet søger at købe kærlighed
ved at gavne svage.

Er gaver gode - fx julens.? There is no such thing as a free lunch.
Gaver gives for at sætte i taknemlighedsgæld. Alles ærlige , uvoldelige
kamp mod alle, handelskrig mod alle, er bedre.Storsindet og langsigtet,
ikke smålig.

Tor Nørretranders søger at reklamere for generøsitet altså gavegivning i
stedet for markedsfrihed.

Men når markedet virker, er det fordi kringlede gengæld- og
tillids-overvejelser eksisterer overalt.

Adam Smith modellen ER ufuldstændig. Men det er markeds-fornuften , der
gør, at gaver ofte er del af langsigtet gavnlig byttehandel og ikke
altid stjæler selvtillid.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-12-02 19:25

On Fri, 6 Dec 2002 11:46:31 +0100, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote:

>Hvad siger din kone til at du går rundt og kalder dig pigenavne..
>Du er måske en lille pige fanget i en stor mands krop.

eller livelige fantasi :)

Fra : Hjernebark

Dato : 12-12-02 22:20

> [...]
> mange gifte mænd som jeg har flirtet og kneppet lidt med i frokostpauserne
> på arbejdet, men tror I det er klogt at vi dyrker gruppesex til

Fed ide, bortset fra t jeg ikke gad kneppe med dig - for du er fuld af

Hjerne