hvordan høre jeg musik fra alt.binaer.musi~
Fra : apso kingofdenmark

Dato : 06-12-02 01:03

Hej Alle.

Jeg har været inde på en mange af de nyhedsgrupper hvor man kan hente mp3
filer men jeg kan ikke høre dem jeg for bare en masse krims krams
(aækjhæakle wvjnå0p9zøpq i4rk w´<0x gq k) osv. hvordan for man omsat det
til noget man kan høre.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-12-02 02:27

apso kingofdenmark wrote:
> [...]
> filer men jeg kan ikke høre dem jeg for bare en masse krims krams
> (aækjhæakle wvjnå0p9zøpq i4rk w´<0x gq k) osv. hvordan for man omsat det

Det er et spørgsmål til en teknik gruppe, her diskutere vi musik ikke
computere med tilhørende software.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-12-02 07:01

In dk.kultur.musik, iddqd@worldonline.dk wrote:

> [...]

Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.news+mail.outlook-express.
Jeg kan dog afsløre at du skal bruge Combine and Decode (eller
Kombiner og Afkod).

> Det er et spørgsmål til en teknik gruppe, her diskutere vi musik ikke
> computere med tilhørende software.

Det er helt klart ikke rigtigt. Vi diskuterer skam musik-relateret
software i denne gruppe. Havde spørgsmålet gået på hvordan man
afspiller mp3-filer, så havde det hørt hjemme her. Lad os antage at
vedkommende ikke kendte mp3-filtypen, og ville høre hvad det var for
en, så havde spørgsmålet hørt hjemme i Windows-gruppen (i fald af at
det er det aktuelle styresystem).

Fra <http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik>:
Fundats: Snak om plader, koncerter, stævner, instrumenter,
lydgrej og musiksoftware, samt generelle diskussioner
om musik.

--
Lars Stokholm

Fra : Henrik Johansen

Dato : 06-12-02 20:16

Du skal bruge noget der hedder en News Grabber

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-12-02 20:44

In dk.kultur.musik, Henrik Johansen wrote:

> Du skal bruge noget der hedder en News Grabber

Så det skal jeg...? Jeg sad og ledte efter et punkt på Usenet.dk, hvor
det var muligt at læse sig til, at man skal svare på de indlæg man
svarer på. Du svarer på et andet indlæg, men under mit indlæg. Hvis du
er ny her, så kan <http://www.usenet.dk/info/> måske hjælpe dig lidt
på vej. Derudover ville det være rart hvis du gad svare under det
citerede og desuden skære det væk du ikke svarer på. Se vejledning
her: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

--
Lars Stokholm