Vinderne af P3 Prisen
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-12-02 22:58

P3 Hittet - Junior Senior: Move Your Feet
P3 Lytterhittet - Saybia
DRs Syng Dansk Pris - Steffen Brandt
P3 Talentet - Racing Ape
P3 Kunstneren - Saybia
P3 Albummet - Outlandish
P3 Prisen - Swan Lee (75.000 kr.)

Ikke dårlige valg, og sidstnævnte var da et overmåde sympatisk valg,
ovenikøbet med decideret begejstrede bandmedlemmer.

Det jeg hørte af udsendelsen i aften var udmærket, bortset fra at det
generelt virker lidt mærkværdigt at følge en prisoverrækkelse uden
billeder. Gode liveoptrædender af bl.a. Mew, Saybia og Junior Senior.

Som opvarmning til nyhedsgruppens egen musikpris, som forhåbentlig
kommer op at køre, kan jeg i øvrigt gøre opmærksom på Gaffa-prisen,
som man kan stemme på på
http://www.gaffa.dk/konkurrencer/view.php?news_id=10037

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Totalt for troende kristent, mand!«

Fra : Priest

Dato : 06-12-02 21:43

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:asoi4s$i3m$1@sunsite.dk...
> P3 Hittet - Junior Senior: Move Your Feet

Ja, det siger jo lidt om folks manglende smag.

> P3 Lytterhittet - Saybia

Saybia er Danmark's bedste band IMO.

> DRs Syng Dansk Pris - Steffen Brandt

Helt fortjent.

> P3 Talentet - Racing Ape

Kender dem ikke.

> P3 Kunstneren - Saybia

Helt fortjent.

> P3 Albummet - Outlandish

Ha ha, det må være løgn?
Suk!

> P3 Prisen - Swan Lee (75.000 kr.)

Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal mene her.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-12-02 00:29

Priest wrote:

> Saybia er Danmark's bedste band IMO.

Jeg synes de er kedelige.

> Helt fortjent.

Enig

> Helt fortjent.

og uoriginale.

> Ha ha, det må være løgn?
> Suk!

Hvaaaaaad! De laver da noget nyskabende og ret godt.

> Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal mene her.

Det er vel ok, det kunne havde været Nick og Jay

Mvh

bruno

Fra : Priest

Dato : 07-12-02 04:22

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes de er kedelige.

Det skal du da have lov til at synes.

> og uoriginale.

Næ, hvorfor siger du det?
Nu har folk sagt at Saybia er en dansk udgave af Coldplay. Det mener jeg
ikke. Jeg har hørt den nyeste cd med Coldplay og jeg faldt i søvn. Saybia er
klart bedre og så synger forsangeren fra Saybia klasser bedre end ham fra
Coldplay.

> Hvaaaaaad! De laver da noget nyskabende og ret godt.

Nyskabende måske, men ikke godt.

> Det er vel ok, det kunne havde været Nick og Jay

Åh nej, nu får jeg kvalme.

The Corrs rules!

Fra : -V-

Dato : 07-12-02 05:10

"Priest" <priest1973[REMOVE]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[snip en masse]

Sjovt, som du klandrer folk for dårlig smag, men ikke er bleg for at udnævne
din egen musiksmag som god. Lidt åbenhed overfor andre ville ikke skade dig.

> The Corrs rules!

Heh? Hvor kom det fra? Så vidt jeg ved har The Corrs ikke meget med
P3-prisen at gøre.

Er du i virkeligheden AJC under et ny handle?

-V-

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 07-12-02 13:51

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> "Priest" <priest1973[REMOVE]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Heh? Hvor kom det fra? Så vidt jeg ved har The Corrs ikke meget med
> P3-prisen at gøre.

> Er du i virkeligheden AJC under et ny handle?

I så fald det 3. handle i meget kort tid :) ...

> -V-

Lars B. Jensen

Fra : -V-

Dato : 07-12-02 14:10

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse news:3df1eeb8$0$21722

> I så fald det 3. handle i meget kort tid :) ...

Hvad er det tredie? Hov, nu blev der scoret i Old Firm....

-V-

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-12-02 17:55

> Hvad er det tredie? Hov, nu blev der scoret i Old Firm....

"James"... sjovt nok kom James på banen da AJC begyndte at tie, og nu er
James væk, og så har vi nu i stedet "Priest"... sjovt nok har de alle haft
samme hang til Saybia, og de har udtrykt sig helt ens. James og AJC havde
endda ip adresser i samme subnet... go figure :)

Men... hey, jeg kan tage fejl... nu har jeg så lige lavet min egen lille
konspirationsteori (hvis man kan kalde det det)... fedt :)

> -V-

Lars B. Jensen

Fra : -V-

Dato : 08-12-02 18:09

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse news:3df37947$0$24707

> [...]
>
> Men... hey, jeg kan tage fejl... nu har jeg så lige lavet min egen lille
> konspirationsteori (hvis man kan kalde det det)... fedt :)

Men jeg er da frisk nok på at sekundere din konspirationsteori!
Og du har endda undersøgt deres ip-adresser? Cool nok.

Jeg kom engang af vanvare til at kalde AJC for 'sød' - det var helt ved
siden af.
Han er/var bare 'sølle'.

-V-

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-12-02 19:42

> Men jeg er da frisk nok på at sekundere din konspirationsteori!

Cool nok... det kan være det ender som noget mere end en teori så :)

> Og du har endda undersøgt deres ip-adresser? Cool nok.

Yes, jeg er ikke typen der blot slynger sådan noget ud, uden at forsøge at
have en form for facts !

> Jeg kom engang af vanvare til at kalde AJC for 'sød' - det var helt ved
> siden af.
> Han er/var bare 'sølle'.

Jeg tror også at AJC i starten faktisk virkede helt fornuftigt, men så så
det ud som om han ikke tog sin medicin en overgang, og så gik det galt....

Nå, vi er way offtopic her... better stop...

> -V-

Lars B. Jensen

Fra : -V-

Dato : 08-12-02 19:57

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse news:3df3925b$0$24679

> Yes, jeg er ikke typen der blot slynger sådan noget ud, uden at forsøge at
> have en form for facts !

Nå, det har sgu ellers aldrig generet andre. Det er jo Usenet, det her. Så
må man godt komme med rablende vanvittige postulater og beskyldninger.

Det kunne jo være at det var lokale IP-adresser fra behandlingshjemmet, hvor
de alle tre er indlagt?

-V-

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-12-02 23:04

> Nå, det har sgu ellers aldrig generet andre. Det er jo Usenet, det her. Så
> må man godt komme med rablende vanvittige postulater og beskyldninger.

Jamen, så vil jeg påstå at James, AJC og Priest er en og samme person...
måske bare ikke på samme tid :)

> Det kunne jo være at det var lokale IP-adresser fra behandlingshjemmet,
hvor
> de alle tre er indlagt?

ROFL! Good one ! :)

> -V-

Lars B. Jensen

Fra : Troels

Dato : 08-12-02 18:11

> [...]
> samme hang til Saybia, og de har udtrykt sig helt ens. James og AJC havde
> endda ip adresser i samme subnet... go figure :)

Jep og The Corrs. Så mange mennesker med den... ahem... musiksmag kan der
heller ikke være i DK.

Jeg er med på din konspirationsteori

/Troels

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-12-02 19:44

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Jep og The Corrs. Så mange mennesker med den... ahem... musiksmag kan der
> heller ikke være i DK.

Nu skal det siges at jeg faktisk godt kan lide Saybia's tude-rock... jeg er
lidt et sucker for den slags musik...

> Jeg er med på din konspirationsteori

Så er vi 3 nu.... united we stand... desværre har jeg ikke gemt mine IP
oplysninger om AJC og James, kunne have været sjovt om også Priest havde en
IP adresse inden for de samme 100 adresse, som det var tilfældet med de
andre to...

> /Troels

Lars B. Jensen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-12-02 12:44

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:asoi4s$i3m$1@sunsite.dk...
>
> Ja, det siger jo lidt om folks manglende smag.

Eller din måske??

Mvh

Morten Nielsen