Wanna-save 3210 "Contact Service"
Fra : Nico_P

Dato : 04-03-01 22:02

hej NG

jeg har siddet og pillet ved en 3210 Wannasaver....altså prøvet at unlocke
den og sådan noget...men nu når jeg starter den op siger den "Contact
Service" og så kan jeg ikke gøre andet end at tage batteriet ud for at
slukke den....
har jeg ødelagt EEPROM chippen ved at prøve at unlocke den??? (håber jeg squ
ikke ;o(

Greetings from Nico_P

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-03-01 22:40

Yup, der er stor sandsynlighed for at de er røget.
Dvs. hardwaren er brændt af.

Jeg har selv dummet mig på samme måde en enkelt gang (ud af 4),
jeg løste problemet ved at købe en telefon med defekt display og skiftede derved
hele printet ud.

/Mikael

Nico_P <nico[NO_SPAM]@mobil.dk> skrev i en

Fra : Møgelmose

Dato : 05-03-01 08:33

Jeg tror du har fuck'd up i eeprommen nu må du jo håbe at dem hos det lokale
nokia værksted er venlige at flashe den selvom du har haft den åbnet
(mobilen) du kan jo evt. male skruerne sorte igen med en spritus el. lign.