titanic
Fra : Betina Jessen

Dato : 04-12-02 21:34

Nogen der kender sange der direkte omhandler Titanic-forliset???
(udover den norske "Titanic")

/Betina

Fra : Prankster Kineses

Dato : 04-12-02 21:57

"Betina Jessen" <absolutelynobody@hotmail.com> wrote in message
> Nogen der kender sange der direkte omhandler Titanic-forliset???
> (udover den norske "Titanic")
>
> /Betina

Norske "Titanic"? Du tænker måske på Mikael Wiehes "Titanic" (som er
svensk). Hvis ikke, så er det en anden sang om Titanic.

Kasper

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 04-12-02 21:54

> (udover den norske "Titanic")

Æææhh....norske? - Her går jeg og tror at
M. Wiehe er svensker.

Hilsen Søren ; )

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 04-12-02 22:03

> Nogen der kender sange der direkte omhandler Titanic-forliset???

På allmusic.com ka´ du finde en hel del om d.o.

Hilsen Søren.

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 05-12-02 09:36

Hørte på et tidspunkt en dansk sang, tror nok at det var tommy kenter der
sang.........., men kan simpetlthen ikke huske hvad den hed

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 05-12-02 12:32

> Hørte på et tidspunkt en dansk sang, tror nok at det var tommy kenter der
> sang.........., men kan simpetlthen ikke huske hvad den hed

Det er svjv en dansk version af den allerede nævnte sang af Michael Wiehe.
--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-12-02 16:16

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er svjv en dansk version af den allerede nævnte sang af Michael Wiehe.

Den er med Niels Hausgaard.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-12-02 19:14

Betina Jessen wrote:
> Nogen der kender sange der direkte omhandler Titanic-forliset???
> (udover den norske "Titanic")

Gavin Bryars har lavet et helt album der hedder 'The Sinking Of The
Titanic' - en ret speciel oplevelse.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=SEARCH&sql=Ap217gjqro6ip

--
Jacob