Dansktoppens fremgang fortsætter åbenbart
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 20:00

DE UNGE VIL HAVE MERE OG MERE DANSKTOP

Ja, fremgangen for den traditionelle musik forsætter åbenbart ufortrødent.
Vi har jo set dansktopgenrens kollosale fremgang de sidste 2-3 år, men den
fortsætter åbenbart. De unge overgiver sig i stort tal til dansktopmusikkens
festlige rytmer.

På "Dansktoppen.subnet" kan man læse følgende:
____________________________

DANSKTOPPEN ER I STOR FREMGANG

Både Kisser & Søren, Jodle Birge og Richard Ragnvald har haft et forrygende
år

....Sådan som dansktopparret KISSER & SØREN oplever det er Dansktoppen i stor
fremgang , de har haft en del job udelukkende med unge mennesker , det samme
ved vi på Dansktoppen Subnet både Jodle Birge og Richard Ragnvald har haft
her inden for det sidste år og de unge mennesker kan jo synge med på alle
dansktopperne HVORFOR fordi de hører det !
Det er bare ikke smart over for vennerne MÅSKE der for , men det har Kisser
& Søren lavet en sang om på deres næste CD der udkommer i marts , der
handler om de meningsdannere der sidder på bla. DR - titlen er
KEJSERENS NYE KLÆDER.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 22:26

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aslj64$1dl$1@sunsite.dk...

> DE UNGE VIL HAVE MERE OG MERE DANSKTOP
_______

FREMMEDARBEJDERE OVERGIVER SIG NU OGSÅ TIL DANSKTOP

.......og ikke nok med det. Dansktopmusikken gør også indtryk på
fremmedarbejdere.

Ved en fejl så jeg julekalender på DR 2 kl. 21.50. Det hed "Flæsk" og kom
vist fra P3. Nhaser Khader var gæst og blev spurgt hvilken musik han havde
på pladehylden derhjemme. Det var dansktopmusik. Haha. Han fortalte at hans
venner synes at det var skrækkeligt, men Nasser fortalte at han godt kunne
lide det. Og så spillede P3 en dansktopplade (tro det eller ej) og en
kvindelig studievært gik amok i en regndans, eller hvad pokker det var. En
jungledans, måske.
Men det var nu en mærkelig julekalender. Der blev brugt ord som
krafedeme, satan, helvede, fanme, sgu, satan, røv, kusse pik, lort og hvad
ved jeg. Et rigtigt P3-lavintelligens-sprog. Disse voksne vil nok få jordens
største skældud af deres børn når de kommer hjem fra arbejde. De vil nok få
besked på at opføre sig normalt, så børnene kan være dem bekendt.

Fra : Leon Jessen

Dato : 04-12-02 22:48

"Åge Halldorsson" skrev:
> FREMMEDARBEJDERE OVERGIVER SIG NU OGSÅ TIL DANSKTOP

(T)åge -> Aldrig har så få, haft så lidt at sige til så mange...

Mvh. Leon
www.leonjessen.dk