Brødrene Olsen indtager Sverige
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 19:54

Brødrene Olsens tilbage-til-den-traditionelle-stil-cd har solgt platin i
Danmark. Men svenskerne har også taget cd til sig. Svenskerne er om muligt
endnu gladere ved den festlige traditionelle musik end vi danskere er.
Hinsidan har de solgt til guld.
De har jo også gjort det rigtigt flot efter de stoppede brat med at
lefle for computermanipoleret musik. Stjerneskuds-pladderet og det der. Nej,
det gider de ikke mere.
Tillykke til reserve-på-slaget-tolv-gruppen. Hehe

Hilsen Åge

Fra : HG

Dato : 04-12-02 20:48

> De har jo også gjort det rigtigt flot efter de stoppede brat med at
> lefle for computermanipoleret musik.

Det er vel nok synd for computermanipoleret musik.

Stjerneskuds-pladderet og det der.

Huh?

Nej,
> det gider de ikke mere.
> Tillykke til reserve-på-slaget-tolv-gruppen. Hehe

Du er i sandhed et orakel,Åge.>:)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-02 06:20

> [...]
Nej,
> det gider de ikke mere.
> Tillykke til reserve-på-slaget-tolv-gruppen. Hehe

Hej Åge

Øhhhhh ???

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-12-02 16:52

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df2089b$0$124$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hej Åge
>
> Øhhhhh ???
>
> Hilsen Benny
_____________________

Hej Benny

Selv øhhhhh ???

Hilsen Åge

PS: Reserve-på-slaget-tolv-gruppe = gruppe som spiller de goè friske slagere
i den goè gamle stil, lige som gruppen "På slaget tolv" men som alligevel
ikke nødvendigvis spiller dårligere af den grund men spiller mindst lige så
godt bare med den forskel at de kom til senere end med deres musik i nævnte
stilart end førstnævnte gruppe som lagde navn til min benævnelse for
pågældende musikstil som jo altså er ens. Pyyhhh.
Forstår du hvad jeg mener?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-12-02 13:17

> [...]

> stilart end førstnævnte gruppe som lagde navn til min benævnelse for
> pågældende musikstil som jo altså er ens. Pyyhhh.

Hej igen Åge

Det var altså ikke den del af det jeg ikke forstod, det var faktisk den
anden.
Faktisk syntes jeg PS 12 gør det fortrinligt. Men altså, Brødene Olsen og
computer...??? Der holdt min fatteevne op med at virke..

M.V.H.....Benny...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-02 16:10

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df5ef38$0$194$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Faktisk syntes jeg PS 12 gør det fortrinligt. Men altså, Brødene Olsen og
> computer...??? Der holdt min fatteevne op med at virke..
>
> M.V.H.....Benny...
______

Godavsen igen Benny

Jeg hentuydede til "Smuk som et sjerneskud", hvor de flere gange i sangen
fik det til at lyde som om de bankede sig på maven mens de sang. Stemmerne
blev også forvrænget så de lød som om de var kvinder.

S-s-m-m-u-u-k-k som et s-s-t-t-j-j-e-e-r-r-n-n-e-e-s-s-k-k-u-u-d-d, hvis du
forstår hvad jeg mener.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-12-02 00:54

> [...]
> blev også forvrænget så de lød som om de var kvinder.
>

> S-s-m-m-u-u-k-k som et s-s-t-t-j-j-e-e-r-r-n-n-e-e-s-s-k-k-u-u-d-d, hvis

Hej Åge

Ja den telefonboks stemme måtte de nu godt have glemt, det ville heller ikke
ærgre mig

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-02 05:49

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df92187$0$219$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja den telefonboks stemme måtte de nu godt have glemt, det ville heller
ikke
> ærgre mig
>
> M.V.H.....Benny..

_________

Telefonboksstemme, hehe. Ja, men nu har de i hvert fald rangeret sig væk fra
det sidespor og ind på det rigtighe hovedspor. Gud være lovet. Det er først
her i de sidste dage at jeg har fået krøllet mine tæer fra hinanden igen,
efter det tæppebanker-leflen med Stjerneskuds-halløj. Nej, nu er de tilbage
i den goe gedigne San Fransisco-stil, som vi kender. Man skal holde sig til
det man kan.
Uha uha uha, hvor de kunne lave musik med "godaw" i dengang. Og det kan
de jo sådan set igen nu.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-12-02 03:41

> [...]
tilbage
> i den goe gedigne San Fransisco-stil, som vi kender. Man skal holde sig

Nå så du fandt negleklipperen igen
Men bortset fra det lille vildskud med telefonboks stemmen, så er det en
utroligt smuk sang, og en stil som de da gerne må brygge lidt videre på.
Men det var jo in at bruge den, efter Cher lancerede denne form for tilladt
mislyd....Den første gang jeg hørte den, troede jeg da for alvor mine ører
var blevet skadet. Så lad os håbe på den dille er ved at være overstået.

M.V.H....Benny..