Hvem er "Brother and Sister ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 17:00

NOGEN SOM KENDER BROTHER AND SISTER ?

Er der nogen som kender en gruppe som hedder "Brother and Sister". De
omtales meget og boycottes vist af DR.
Jeg har set at de skulle have lavet en sang hvor de gør grin med DRs Hr.
Nissen. Men det er nu ikke noget at ophidse sig over. det må ledelsen leve
med. Man har altid lavet grin med stærkt kontroversielle folk.
Men hvad spiller de egentlig. Hvilken stil kører det i?

Hilsen Åge

Fra : Karina Hjorth

Dato : 04-12-02 17:02

> NOGEN SOM KENDER BROTHER AND SISTER ?

Det er søskendeparret Sonny og Gigi Fredie Pedersen, og stilen er noget
pop/dance-agtigt... Sikkert derfor, du ikke kender dem.... De har et
website, der hedder www.brother-sister.dk - der kan du læse mere.

De blev i øvrigt boycuttet, da deres management efter sigende skulle have
spammet radiostationerne med musikønsker med deres numre - og der var vist
også noget med unfair hits på deres website.

Mvh
Karina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 19:37

Karina Hjorth <khjorth@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:asl8uc$f87$1@sunsite.dk...

> [...]
> spammet radiostationerne med musikønsker med deres numre - og der var vist
> også noget med unfair hits på deres website.

______________

Hmmm... Jov jov. Men må da nok sige at de givet fald har opnået hvad de
ville. At blive kendte. Det er muligt at P3-folket kender dem i forvejen.
Men nu lagde jeg f.eks. mærke til dem. Så de har jo nok også opnået at blive
kendte blandt folk, som de normalt ikke henvender sig til.
Blandt alle de andre mere eller mindre ukendte navne som spilles på P3
har de her fårmåët at blive landskendte. Deres musik har jeg dog aldrig
hørt. Tror jeg da ikke. Så har det i hvert fald været så skrækkeligt at jeg
bare har lukket radioen efter et par sekunder og ikke har vist at det var
dem. Men jeg overrender altså heller ikke tæppebanker-radioerne, så det er
måske derfor. Hvis det altså er sådan noget musik de spiller.
Jeg må prøve at høre deres musik og især julesangen, når jeg kommer ind
i en næseringsmusik-butik (pladebutik) i weekenden .

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 04-12-02 17:56

> Men hvad spiller de egentlig. Hvilken stil kører det i?

Dansktop (de er ihvertflad lige så dårlige)

/Troels