Lone Kellerman
Fra : Lars Raaby

Dato : 04-12-02 09:14

I sangen "Hej skat" synger hun duet med en Mand. Men hvem er
det?
Hvilken cd/Lp findes denne sang på?
Jeg har været ved at søge på google men kunne ikke et svar.

Lars Raaby

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-12-02 16:34

"Lars Raaby" <Norman_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> I sangen "Hej skat" synger hun duet med en Mand. Men hvem er
> det?
> Hvilken cd/Lp findes denne sang på?
> Jeg har været ved at søge på google men kunne ikke et svar.

Ved søgning på www.bibliotek.dk fik jeg:

GRAMMOFONPLADE
Hej skat ; 2010

Kim Herman, tekst og musik, Arnold, musik, Gregorius Fanefjord, tekst,
begge: Lone Kellermann-Band
1982. 1 grammofonplade, 45 o/min.
Forlag: CBS
CBS CBSA 2237

og

GRAMMOFONPLADE
Gorilla mix

1 grammofonplade, Stereo
Forlag: CBS
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
CBS 25356
Pris ved udgivelsen: kr. 85.00
Indhold:
Gasolin': Det bedste til mig og mine venner ; Rabalderstræde ; Masser af
succés ; Hva' gør vi nu lille du ; Kvinde min ; The last Jim
Kellermann, Lone: Hej skat ; Se Venedig og dø
Frede Fup: Vor intime restaurant ; Duften af en tid ; Jeg elsker dig søster
; Hejsan Sverige
Røde Mor: Rekreation (Ta' på landet)

--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-12-02 21:40

Lars Frandsen skrev i et tidligere indlæg:

> "Lars Raaby" <Norman_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ved søgning på www.bibliotek.dk fik jeg:

Tak for oplysningerne men hvem synger hun duet med?
Lars Raaby

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-12-02 08:16

> Tak for oplysningerne men hvem synger hun duet med?

Det kunne jeg desværre ikke se. Der står kun, at det er Lone Kellermann
Band, der spiller den, så man kunne forledes til at tro, at det er en fra
bandet, der synger med. Jeg har til gengæld ingen anelse om, hvem der var
med i bandet.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Jacob

Dato : 05-12-02 18:05

On Thu, 5 Dec 2002 08:15:47 +0100, "Lars Frandsen"
<lars@spamfilter.dk> wrote:

>Det kunne jeg desværre ikke se. Der står kun, at det er Lone Kellermann
>Band, der spiller den

Det står i din post:

GRAMMOFONPLADE
Hej skat ; 2010

Kim Herman, tekst og musik.

Det er Kim Herman der synger. Se:
<http://www.kimherman.dk/>

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-12-02 19:20

Jacob skrev i et tidligere indlæg:

> Det står i din post:
>
> GRAMMOFONPLADE
> Hej skat ; 2010
>
> Kim Herman, tekst og musik.
>
> Det er Kim Herman der synger. Se:
> <http://www.kimherman.dk/>

Takker for svar.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-12-02 22:11

"Jacob" <jjlarsen@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Det står i din post:
>
> GRAMMOFONPLADE
> Hej skat ; 2010
>
> Kim Herman, tekst og musik.

Ja det er jo øjnene, man først bliver blind på
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/