Bliver Variety solgt i DK?
Fra : Per

Dato : 06-12-02 07:36

Nogen som kender et sted i KBH hvor man kan købe Variety i løssalg?

Fra : DrJack

Dato : 06-12-02 08:52

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender et sted i KBH hvor man kan købe Variety i løssalg?

Hej Per

Svaret er nej. Selv i USA er det meget få steder at den bliver solgt som
løssalgs-avis. Du kan enten abonnere på den og få den tilsendt, eller du kan
abonnere på deres artikler på nettet - der står stort set det samme.

mvh

Christian

Fra : Per

Dato : 06-12-02 22:04

In article <3df05716$0$71610$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
christian.hansen@bio.egmont.com says...

> [...]
> løssalgs-avis. Du kan enten abonnere på den og få den tilsendt, eller du kan
> abonnere på deres artikler på nettet - der står stort set det samme.

Nå, ok så - det havde jeg lidt på fornemmelsen. Tak skal du ha :)

Fra : Hajaj®

Dato : 07-12-02 11:31

On Fri, 6 Dec 2002 07:35:44 +0100, Per
<hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote:

>Nogen som kender et sted i KBH hvor man kan købe Variety i løssalg?

Ikke købe men Grand Teatret har dem liggende i lobbyen. Jeg
ved dog ikke hvor nye de er.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Per

Dato : 07-12-02 13:46

In article <ddj3vug8ul6s6ce265o6a8fb92ruee0h24@4ax.com>,
hajaj@removethis.toughguy.net says...

> Ikke købe men Grand Teatret har dem liggende i lobbyen. Jeg
> ved dog ikke hvor nye de er.

Aha! Ok tak :)