\"Bugs - New Zealand\"-artikel..
Fra : jan kristensen

Dato : 05-12-02 18:50

En skam at ScandicAngler er så uoriginal, at der nu bliver bragt artikler,
som man har kunnet læse andetsteds på nettet...

Old news are no news...

Jan

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 05-12-02 20:30

Hej

Nu er det heldigvis sådan, at over 90 % af vores målgruppe formendtlig ikke
har læst artiklen - Og det syntes vi egentlig er lidt synd!

Men du har da en pointe... Check evt. nogle af de sidste års printmagasiner
og du vil sikkert kunne nikke genkendende til flere af artiklerne... og som
du har læst tidligere på nettet !

Med venlig hilsen
Redaktionen - http://www.scandicangler.com

Fra : jan kristensen

Dato : 05-12-02 23:42

Hej igen..

Jeg synes bare det var en skam... Hvis eller Jeres antagelse holder stik, så
betyder det samtidigt, at de 10% af målgruppen som er mest belæst, vil få
det indtryk, at I genbruger artikler.
Husk på, at der er stor kvalitetsmæssig forskel på fiskemagasiner. Et
magasin som fiske-feber ville aldrig finde på at bringe en artikel, som har
været offentliggjort andetsteds.
I bestemmer selvfølgelig selv, hvor I gerne vil høre til

Knæk og bræk,
Jan

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 06-12-02 10:53

> "jan kristensen" skrev
> Husk på, at der er stor kvalitetsmæssig forskel på fiskemagasiner.

Ja, der er forskel, men kvalitet er jo noget individuelt
noget, så din opfattelse er måske ikke andres.

> Et magasin som fiske-feber ville aldrig finde på at bringe en artikel,
som har
> været offentliggjort andetsteds.

Og hvor ved du så lige det fra.??

> I bestemmer selvfølgelig selv, hvor I gerne vil høre til

Har de ikke valgt. §
Jeg mener, der er jo ikke andre "redaktioner"
der "officielt" blander sig i NG.

Mvh

/Flemming

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 06-12-02 12:07

> Har de ikke valgt. §
> Jeg mener, der er jo ikke andre "redaktioner"
> der "officielt" blander sig i NG.

Nå...! Mig bekendt findes der flere redaktioner eller ansvarshavende for
andre magasiner, der hyppigt bringer budskaber til torvs her i gruppen..

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 06-12-02 12:43

> [...]
for
> andre magasiner, der hyppigt bringer budskaber til torvs her i

Sådan kan man jo også læse det.!! §

I er da i det mindste ærlige, ved at i skriver; "Redaktion -
ScandicAngler"

Men det er stadig OT.!! bare min mening )-:

Mvh

/Flemming

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-12-02 15:57

"Redaktion - ScandicAngler" <info@scandicangler.com> wrote in message

> Redaktionen - http://www.scandicangler.com

Kunne I dog ikke nok gøre os alle sammen den store tjeneste at holde
jeres interne diskussion vedr. indholdet på ScandicAngler for jer selv?
Denne nyhedsgruppe hedder dk.fritid.lystfiskeri og ikke
dk.fritid.scandicangler (endnu).

[FUT: dk.admin.netmisbrug], da det er den rette betegnelse for den
adfærd, ScandicAngler lægger for dagen.

--
-Jens B.