Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion Billede i høj opløsn. 1,8 MB
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-12-02 21:01

der er spurgt flere gange efter subj., så her er et, det er ikke
behandlet, men er som det kom ud af apparatet.
Men det fylder 1,8 MB
jeg kan ikke se at det er uskarpt, men fortæl mig hvor og hvordan
mvh Ebbe

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-12-02 21:04

On Fri, 06 Dec 2002 21:00:46 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

>der er spurgt flere gange efter subj., så her er et

Hvor?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-12-02 21:35

> [...]

>Men det fylder 1,8 MB
>jeg kan ikke se at det er uskarpt, men fortæl mig hvor og hvordan
beklager, jeg kan ikke sende det, det er for stort
mvh Ebbe

Fra : Niklas

Dato : 06-12-02 22:04

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:0d22vu8rc3dcgtobv4bgrkakf8uhnncuud@4ax.com...

> beklager, jeg kan ikke sende det, det er for stort
> mvh Ebbe

Hvor havde du sådan lige tænkt dig at sende det hen.
Det her er jo ikke en binær grupe og derfor er attatchment ikke tilladt.

Venligst

Niklas

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-12-02 22:17

On Fri, 6 Dec 2002 22:04:03 +0100, "Niklas"
<niklasthedolphin@yahoo.dk> wrote:

>Hvor havde du sådan lige tænkt dig at sende det hen.
>Det her er jo ikke en binær grupe og derfor er attatchment ikke tilladt.
>
>Venligst
>
>Niklas

Jeg ville sende det i dk.binaer, men AGENT ville ikke,
men OK nu har jeg sendt det, men i en mindre størrelse,
så er glansen jo gået lidt af oplægget, med to gange JPEG
Men nu har jeg set det i dk.binaer
jeg undskylder roderiet, vil i tro mig når jeg siger at
jeg er amatør
mvh Ebbe

Fra : Niklas

Dato : 06-12-02 22:29

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:ao42vukkb2hsjhlnt4152dro1bd5c0a9jn@4ax.com...

> [...]
> Men nu har jeg set det i dk.binaer
> jeg undskylder roderiet, vil i tro mig når jeg siger at

Vil du så ikke være rar at poste et link her til bin. gruppen.
det gør det hele meget meget nemere for os andre.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-12-02 22:35

On Fri, 6 Dec 2002 22:29:05 +0100, "Niklas"

Jo gerne, men hvordan ?
mvh Ebbe

Fra : Digit

Dato : 07-12-02 11:50

"Ebbe Hansen" ræsonnerede, og skrev d. 06 dec 2002:

> Jo gerne, men hvordan ?
> mvh Ebbe

Aner ikke hvordan Agent fungerer, men du skal have fat i indlæggets (det
i dk.binaer) "message-ID" header.
Under indstillinger skal du lede efter en funktion der tillader view af
alle headerne.

Dette er eks. samtlige headere i dit indlæg:

|From: Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.dk>
|Newsgroups: dk.fritid.foto
|Date: Fri, 06 Dec 2002 22:35:10 +0100

I dette eksempel ville du skulle kopiere message-ID og bruge det sådan
her <news:bu52vuotdj1f92vnr9004gqoqbls1fqijs@4ax.com>

--
/Digit

»Vejret skifter. Skygger falder.
Ny duft i blæsten - forfald.
Kokain, Uzier, , kør forbi og
skyd løs.
Døden er kasserer. Alle betaler«
Sørgesangene

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-12-02 12:19

On Sat, 7 Dec 2002 10:50:10 +0000 (UTC), Digit
<Digit@Gnaveren.invalid> wrote:

>I dette eksempel ville du skulle kopiere message-ID og bruge det sådan
>her <news:bu52vuotdj1f92vnr9004gqoqbls1fqijs@4ax.com>

Tak fordi du ville ulejlige dig med en god forklaring,
det må jeg øve mig lidt på.
mvh Ebbe

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-12-02 14:26

Mon ikke det er det her link I mangler?

Mvh
Anders

Fra : Niklas

Dato : 06-12-02 22:30

> [...]
> Men nu har jeg set det i dk.binaer
> jeg undskylder roderiet, vil i tro mig når jeg siger at

Undskyld.
Jeg kom til at sende et indlæg uden signatur.
Jeg skrev:
Vil du så ikke være rar at sende et link til
binær gruppen. Det gør det meget meget nemmere.

Venligst

Niklas

Fra : Pico

Dato : 06-12-02 22:42

Niklas wrote:
> "Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Der er da ikke noget i vejen med det billed.
Jeg går ud fra at du har overført det til PC'en og så bare krympet det
til 1/3 størelse. Det kunne godt trænge til noget unsharp mask, men det
dur jo ikke når vi skal se hvordan det er, så jeg synes det apperat
tager udemærket billeder.
Pico

Fra : jo

Dato : 07-12-02 15:31

> [...]
> til 1/3 størelse. Det kunne godt trænge til noget unsharp mask, men det
> dur jo ikke når vi skal se hvordan det er, så jeg synes det apperat
Jeg synes da også fet ser megte godt ud.
jo

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-12-02 18:20

On Sat, 7 Dec 2002 15:31:25 +0100, "jo"
<hammerfest@spamget2net.dk> wrote:

>Jeg synes da også fet ser megte godt ud.
>jo

Jeg havde ikke i tankerne at starte en palawer igen,
blot at vise et ganske almindeligt familiebillede,
jeg har ingen illusion om at det er noget særligt,
men at det da kan bruges
mvh Ebbe