Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Kamera i narita-airport Japan
Fra : Jan Poulsen

Dato : 05-12-02 12:56

Hej

Er der nogen der har erfaring med køb af digital kamera i narita-airport?

Er der penge at spare og hvor meget?

Er der et fornuftigt udvalg?

pft

Jan

Fra : Jan Tuxen

Dato : 05-12-02 22:16

On Thu, 5 Dec 2002 12:55:32 +0100, "Jan Poulsen"
<jpoulsen@theoffice.net> wrote:

>Er der nogen der har erfaring med køb af digital kamera i narita-airport?

Næppe. Narita er ikke specielt kendt for sin toldfrie afdeling. Tag
hellere en tur i Tokyos specialkvarter for foto og elektronik
(Sjin-juku?), som har et enormt og spændende udvalg. Men Japan er ikke
billigt. Hvis du vil spare penge, er der nok andre steder i Østen, som
er mere tillokkende.

--
Jan Tuxen
mailto:jan.tuxen@get2net.dk

Fra : Fjelsing

Dato : 11-12-02 23:10

Glem alt om at købe foto i Narita Airport. Der er næsten intet udvalg og
priserne er højere end i Tokyo.
De store forretninger in Shinjuku og i Electric City har et ENORMT udvalg.
Priserne er ikke særligt atraktive og pas MEGET på at du får en
international udgave af softwaren med mindre du er god til japansk. Og selv
om det er en international version er den oftest efter amerikansk standard
(NTSC)!!
Der er særdeles gode muligheder for at købe kameraer som endnu ikke er på
markedet her i Europa.

Send mig en mail hvis du vil have flere fiduser om foto og elektronikindkøb
i Tokyo.

mvh
Jørgen