Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digital indsats til Minolta 500 si
Fra : Mr. Big

Dato : 04-12-02 15:57

For et stykke tid siden så jeg et link herinde med en digital indsats til
SLR kameraer. Har desværre ikke linket mere, da jeg først nu tænkte det
kunne da være smart istedet for at investere i nyt udstyr (digitalkamera).
Er der nogen som ved lidt til emnet, og om det kan anbefales ?

TIA

Mr. Big

---

Fra : Asle Bjerva

Dato : 04-12-02 21:41

"Mr. Big" <pikansjos@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> kunne da være smart istedet for at investere i nyt udstyr (digitalkamera).
> Er der nogen som ved lidt til emnet, og om det kan anbefales ?

Dette er et produkt av arten "maybeware". Riktignok ligger det stadig
informasjon ute om produktet som heter http://www.siliconfilm.com/ men som
det så treffende heter der: "The SiliconFilm EFS is not yet available."

Det sikreste for en overgang til digitalt er enten et tradisjonelt
digitalkamera, eller et digitalt kamerahus hvis en har en mengde objektiver
man kan bruke.

PS Jeg er meget godt fornøyd med min overgang til Minolta D7u. Etter 4.500
bilder hittil i år er fotogleden endelig kommet tilbake, og når kostnader
ved å ta mange eksperimenter ikke lenger finnes, blir det mye bilder man
aldri tidligere tok seg råd til å prøve på engang !
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no