ups.. har lavet en fejl.
Fra : Martinix DK

Dato : 06-12-02 16:52

hej

Jeg har lavet en fejl. da jeg skulle besvare på nogel af jeres svar ( en fra
sidelinjen) kom jeg til at besvare privat og det var ikke meningen. Kan I
fortælle mig hvordan jeg gør så jeg besvarer i gruppen?

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 16:52

"Martinix DK" <martinko@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidelinjen) kom jeg til at besvare privat og det var ikke meningen. Kan I
> fortælle mig hvordan jeg gør så jeg besvarer i gruppen?

Du skal bare vælge "Svar til gruppe". Der er et ikon eller
også kan du finde funktionen under "Meddelelse".

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Niels Peter

Dato : 06-12-02 16:56

> [...]
> sidelinjen) kom jeg til at besvare privat og det var ikke meningen. Kan I
> fortælle mig hvordan jeg gør så jeg besvarer i gruppen?

Det kommer lidt an på, hvilken newsreader, du har.
I Outlook Express, den mest udbredte, er der to knapper, en, der hedder "Svar til gruppen" og en, der bare hedder "Besvar".
Det er "Svar til gruppen", du skal bruge, hvis det ikke skal være privat.

Niels Peter

Fra : Jette

Dato : 06-12-02 18:24

"Martinix DK" skrev:
> [...]
> sidelinjen) kom jeg til at besvare privat og det var ikke meningen. Kan I
> fortælle mig hvordan jeg gør så jeg besvarer i gruppen?

Jeg bruger Outlook til alm. mail og Outlook Express bruger jeg kun til
nyhedsgrupper ... derfor har jeg simpelthen fjernet knappen "Svar" fra
værktøjslinien, således jeg kun har knappen "Svar til gruppe". Det sikrer at
jeg ikke kommer til at ramme den forkerte

(Højreklik på værktøjslinien og vælg "Tilpas")

Mvh. Jette