Re: Katteslagsmål
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 06-12-02 11:04

> Det må da snart være på tide at stoppe det 'katteslagsmål' der
> tilsyneladende raser herinde.
> Nu har det stået på et stykke tid, og var det ikke snart på tide, i denne
> søde juletid, at stoppe det i denne gruppe.

Ja sådan er dagsordenen, sladder og rygter, når der kun er en håndfuld
mænd i gruppen :)

*dukker sig* :)

Carsten Sørensen
PS. Det VAR altså kun for sjov, nå

Fra : Steffler

Dato : 06-12-02 11:24

"Carsten Sørensen" <surfsmurfKATTE@BAKKErift.dk> wrote in message

> Ja sådan er dagsordenen, sladder og rygter, når der kun er en håndfuld
> mænd i gruppen :)
>
> *dukker sig* :)
>

> Carsten Sørensen
> PS. Det VAR altså kun for sjov, nå

Men mon ikke der var et gran af sandhed i det
alligevel . Altså uden at jeg skal gøre mig klog
på det stærke køn eller noget

Steffen

Fra : Denise

Dato : 06-12-02 11:25

"Carsten Sørensen" <surfsmurfKATTE@BAKKErift.dk> wrote in message

> Ja sådan er dagsordenen, sladder og rygter, når der kun er en håndfuld
> [...]

Hihi, lidt ret har du jo nok
Hilsen Denise

Fra : Niels Peter

Dato : 06-12-02 11:38

"Carsten Sørensen" <surfsmurfKATTE@BAKKErift.dk> skrev i en meddelelse news:3df075f5b5597@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Ja sådan er dagsordenen, sladder og rygter, når der kun er en håndfuld
> mænd i gruppen :)
>
> *dukker sig* :)
>

> Carsten Sørensen
> PS. Det VAR altså kun for sjov, nå

Når der nu er én, der tør sige det, så tør jeg også:
Den sidste tid har jeg tænkt meget på min skoletid, hvor vi drenge flygtede over i det modsatte hjørne af skolegården, når pigerne begyndte at slås

Niels Peter
*dukker sig også*

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 11:40

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Den sidste tid har jeg tænkt meget på min skoletid, hvor > vi drenge
flygtede over i det modsatte hjørne af
> skolegården, når pigerne begyndte at slås

Og hvem siger det så mest om

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Niels Peter

Dato : 06-12-02 11:48

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse news:aspuok$2l2$1@sunsite.dk...
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> flygtede over i det modsatte hjørne af
>
> Og hvem siger det så mest om

Begge parter, antagelig

Niels Peter

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-12-02 13:15

> flygtede over i det modsatte hjørne af
>
> Og hvem siger det så mest om

Begge parter, antagelig

Sikke et diplomatisk svar i en presset situation. Du er godt opdraget
"hjemmefra" *gggg*

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-12-02 15:30

On 06/12/2002 13:14, in article asq407$j0d$1@sunsite.dk, "Nina, Tender
Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Begge parter, antagelig
>
> Sikke et diplomatisk svar i en presset situation. Du er godt opdraget
> "hjemmefra" *gggg*

Han er ud af en søskendeflok på 5 - han er den ældste, så kommer tre søstre,
derefter en efternøler lillebror. Efter at have mødt de tre søstre, kan jeg
levende forestille mig, at der har været liv i huset.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Brizz

Dato : 06-12-02 13:24

> Og hvem siger det så mest om

Jer. I er både utrilregnlige ( i gernings øjeblikket) river i hår og
skriger. JEG ville også flygte

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 06-12-02 14:21

Helle Andersen wrote:
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> flygtede over i det modsatte hjørne af

> Og hvem siger det så mest om

Pigerne, som i en vilkårlig anden sammenhæng hævdede at det var barnligt
at slå

Jesper Brunholm
*fla u fynbo* *S*

Fra : Jette

Dato : 06-12-02 18:43

"Carsten Sørensen" skrev:
> Ja sådan er dagsordenen, sladder og rygter, når der kun er en håndfuld
> mænd i gruppen :)
>
> *dukker sig* :)

Du har så absolut ret ... vi kvinder kan være temmelig luskede, og ikke
mindst gøre god brug af alverdens bissetricks Derudover er vi
fantastiske udi verbale slagsmål, og kan bruge lang tid på at analysere
andres udtalelser. I de udprægede herre-grupper ser man dog også
mudderkastningstråde, der er mindst lige så lange vores - men de enkelte
indlæg er som regel noget kortere, sommetider kun 5 bogstaver... eller 6
hvis man tæller udråbstegnet efter "idiot" med, hihi!

Mvh. Jette

Fra : maz

Dato : 06-12-02 19:21

"Jette" wrote in message
> [...]
> indlæg er som regel noget kortere, sommetider kun 5 bogstaver... eller 6
> hvis man tæller udråbstegnet efter "idiot" med, hihi!

Godt skrevet Jette - lige mine ord, lol *gg*

:0)) maria

Fra : Kate

Dato : 06-12-02 19:33

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> [...]
> enkelte indlæg er som regel noget kortere, sommetider kun 5
> bogstaver... eller 6 hvis man tæller udråbstegnet efter "idiot"

Hahaha, lyder meget bekendt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar