"Katteslagsmål"
Fra : The Bean

Dato : 05-12-02 21:55

Det må da snart være på tide at stoppe det "katteslagsmål" der
tilsyneladende raser herinde.
Nu har det stået på et stykke tid, og var det ikke snart på tide, i denne
søde juletid, at stoppe det i denne gruppe.

Jeg kan henvise til dk.snak.mudderkastning i stedet for.

Venligt
Benny

Fra : Niels Peter

Dato : 05-12-02 22:12

"The Bean" <the-bean@dbmail.dk> skrev i en meddelelse news:s2PH9.15956$%2.507@news1.bredband.com...
> [...]
> søde juletid, at stoppe det i denne gruppe.
>
> Jeg kan henvise til dk.snak.mudderkastning i stedet for.

Tak for de ord, Benny!

Niels Peter

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 06-12-02 08:38

On Thu, 5 Dec 2002 21:54:59 +0100, "The Bean" <the-bean@dbmail.dk>
wrote:

>Jeg kan henvise til dk.snak.mudderkastning i stedet for.

Jeg kan henvise til min private mudder-brydering :D

Jacob

Fra : Birgitte

Dato : 06-12-02 15:07

> [...]
> søde juletid, at stoppe det i denne gruppe.
> Jeg kan henvise til dk.snak.mudderkastning i stedet for.

Hej Benny
Jeg kan kun være enig med dig.
Orker ikke engang at tælle de forskellige inslag, som faktisk handler om
helt det samme, bare med en anden overskrift.
Tror faktisk jeg vil holde en lang pause herfra, og så håbe på, at tonen
igen bliver til at holde ud.
Der må da være andet der har folks interesse nu om dage.

Jeg kan da lige fortælle i den sammenhæng, at jeg ikke har sovet hele
natten, haft tonsvis af killinger der har trænet "hurtigst op og ned af
trappen" hele natten
Er de trætte nu,- ikke det fjerneste.....
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 06-12-02 16:28

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse news:asqaqa$jmv$1@sunsite.dk...

(...)
> Jeg kan da lige fortælle i den sammenhæng, at jeg ikke har sovet hele
> natten, haft tonsvis af killinger der har trænet "hurtigst op og ned af
> trappen" hele natten

Hvem vandt?

Niels Peter

Fra : Birgitte

Dato : 06-12-02 16:39

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

(...)
> Jeg kan da lige fortælle i den sammenhæng, at jeg ikke har sovet hele
> natten, haft tonsvis af killinger der har trænet "hurtigst op og ned af
> trappen" hele natten

Hvem vandt?
Niels Peter

Tjaaa, det må guderne vide.... men den havde rødt på sig
Trappen er lige uden for mit soveværelse, så til sidst gik jeg i stuen,
mennnnnnn..... man er vel populær
Birgitte