Semi-prof kyllingespiser.
Fra : Kate

Dato : 05-12-02 21:34

Jeg var jo hjemme hos Helle og fik, foruden at få lov at befamle Smukke
Kesto, skønne Eika og søde Tia, en pose daggamle kyllinger med hjem. Da
jeg så kom hjem igår lagde jeg et par stykker på køkkengulvet.
Helle havde sagt at en prof kat ville spise hovedet først. Nå, mine har
jo ikke prøvet dette før.
Lante og Johan gloede på mig som om jeg var vanvittig. Mowgli var
mægtigt interesseret og legede med sin kylling. Man skulle tro han
troede at det var en legetøjsmus. Desværre ringede telefonen og jeg
måtte forlade køkkenet så jeg var ikke sikker på hvem der havde spist
den ene af de to kyllinger da jeg kom tilbage fra telefonsamtalen.
Senere kom Sofie ind i stuen og slikkede sig grundigt om munden og
vaskede sine poter og den anden kylling var væk, så jeg mistænkte hende
for at ha' spist den. Det ville være rigtigt godt hvis hun kunne
overtales til det.
Idag fik de så atter nogle kyllinger. Stadig var Johan og Lante absolut
ikke interesseret. Mowser legede med sin kylling og spiste først et ben
så gik han hen til hen til en anden kylling, men efterhånden fik han
spist en hel kylling. Jeg ved han også spiste nummer to, men om han
spiste resten (af de 4 de fik til deling) ved jeg ikke for Sofie vil
simpelthen ikke spise dem når jeg er i køkkenet.
Men Mowgli skal nok ønske sig kylling i julegave Håber at de andre
efterhånden lader sig overbevise om at Mowgli har den rette indstilling
til det at være kat.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar