Jeg melder mig ud NU!
Fra : Helle

Dato : 05-12-02 20:51

Farvel alle sammen.

Jeg er færdig i denne gruppe. Desværre for her findes søde folk men der
findes også det modsatte! Aldrig i livet har jeg mødt så ekstrem egoisme som
fra _nogen_ folk her inde.

Håber visse folk er tilfredse nu!
Farvel!
Synd da nogen folk i gruppen gjorde mig glad og var nogen jeg kunne lære
noget af!

Helle

Fra : Birgitte

Dato : 05-12-02 22:43

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber visse folk er tilfredse nu!
> Farvel!
> Synd da nogen folk i gruppen gjorde mig glad og var nogen jeg kunne lære

Hej Helle
Det er for nem en løsning. Bliv du nu kun, ingen bør forlade denne NG.
Lad dig ikke kue, og indlad dig ikke i diskutioner, så kan du ligesom, jeg
sagtens fortsætte med at være her og følge lidt med i, hvad der røre sig ude
i landet.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sander

Dato : 05-12-02 23:18

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sagtens fortsætte med at være her og følge lidt med i, hvad der røre sig

Hej Helle !

Vil lige sige, at Birgitte har ret. Du har ingen grund til, at forlade denne
NG.
Når folk kommunikere via skrift, vil der tit opstå misforståelser og
uenigheder.
Når alt kommer til alt, er det hele bare ord. Så hop op og fald ned på de
negative ting og læs det, som du kan bruge til noget....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : LC

Dato : 06-12-02 10:02

On Thu, 5 Dec 2002 20:50:38 +0100, "Helle" <krammemusen@hotmail.com>
wrote:

>Farvel alle sammen.
Måske farvel
>Jeg er færdig i denne gruppe. Desværre for her findes søde folk men der
>findes også det modsatte! Aldrig i livet har jeg mødt så ekstrem egoisme som
>fra _nogen_ folk her inde.
se på dig selv
>Håber visse folk er tilfredse nu!
>Farvel!
Ingen grund til
>Synd da nogen folk i gruppen gjorde mig glad og var nogen jeg kunne lære
>noget af!
>
>Helle

Hej Helle

Jeg har fulgt med i gruppen det sidste års tid. Har mest læst og lært
en utrolig masse herinde
De få gange jeg har haft indlæg (spørgsmål) er jeg altid blevet godt
behandlet og har fået gode og brugbare svar.
Prøv at være med fra sidelinien et stykke tid og tæl så til 10 før du
farer i blækhuset wow for et temperament du har hvis det også
gælder verbalt vil jeg nødig stå overfor dig når du er vred .
Til din undskyldning kan jeg kun sige du er ung og har meget at lære
(positivt ment)

Hilsen den halvgamle kone fra landet.

Fra : Inger Kaya

Dato : 08-12-02 16:47

Om det er klogt at skrive dette ved jeg ikk men jeg synes I herinde
skal vide hvad jeg gennemgår pt. !

Jeg er d.d. blevet anklaget for at det mig som har sat rygterne igang
med det resultat, uden at have noget bevis for det, har jeg idag
modtaget mail fra Helle hvori der bla. står jeg vil blive meldt til
politiet.

Det som udløste det hele var at jeg var til studie kredsmøde igår og
kom til at snakke lidt med en Hellig Birma opdrætter der som fortalte
mig at der var een som de var ret trætte af som havde ringet ikk
mindre end 3 gange og skrevet en mail til dem om at købe en hunkat til
avl da hun allerede havde en hankat. Men den havde de så kigget på på
hendes hjemmeside og den havde både stor maskefejl og en halefejl. Så
derfor ville de IKKE sælge en hunkat til hende. Det viste sig at være
Helle herfra. De havde iøvrigt snakket med flere andre opdrættere af
H.B. og de havde fået samme meddelelse.

Det skrev jeg så måske lidt dumt til Helle og konfronterede hende med
det. Fik først et meget vredt svar hvilket jeg ikk svarede på og en
time senere en mail om at hun vil nu melde mig til politiet. Det er så
takken for at man igennem længere tid både via ICQ og mail har prøvet
at hjælpe hende.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk