lige til en orientering.....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-12-02 20:20

Jeg har lige fået at vide af Helle at adskillige herinde åbenbart mener at
det er mig der er grundlæggeren til de rygter der huserer om hende...... det
vil jeg gerne en gang for alle mane i jorden...
og jeg vil gerne have at vide hvem der mener jeg har noget med det at
gøre..... og hvor de har den teori fra....

jeg er IKKE grundlæggeren til eventuelle rygter der går om Helle....
jeg vil en gang for alle fortælle at jeg mener og altid har ment at Helle er
en sød og dejlig omend forvirret pige, som jeg har prøvet at hjælpe på
utallige måder.... nu er hun vred på mig, og jeg forstår skam også godt at
hun er vred.... sandheden er ofte ilde hørt.... ..... men jeg må indrømme at
hendes vrede virker mest underholdende på mig og desuden har jeg ret brede
skuldre...

mit primære formål med at blande mig i den Rygtertråd, har udelukkende været
at komme frem til sandheden..... hvor mange herinde har ikke været vidne til
Helles omskiftelighed?
er noget af det jeg har skrevet i mine indlæg været usandt??
en hurtig søgning på www.groups.google.com med søgeordene: Helle Nielsen
group:dk.fritid.dyr.kat og Krammemusen group:dk.fritid.dyr.kat burde kunne
opklare det...

ydermere viser det sig at Helle også mener der kører nogle historier om
mig... dem er jeg da overordentlige interesseret i at høre om..... det kan
naturligvis også være at det blot har været udtalt i vrede, men hvis der
ligger noget bag vil jeg gerne anmode folk om at maile mig privat med hvad
de mener....

jeg kan fortælle at jeg på intet tidspunkt i hele denne debat har modtaget
nogle tilbagemeldinger privat, hverken positive eller negative, derfor
kender jeg intet til hvad folks holdning er til mig.... men kom da frit frem
af busken....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Helle

Dato : 05-12-02 20:31

> [...]
> og jeg vil gerne have at vide hvem der mener jeg har noget med det at
> gøre..... og hvor de har den teori fra....

Du misforstod mig...

> jeg er IKKE grundlæggeren til eventuelle rygter der går om Helle....

Det har jeg heller ikke på noget tidspunkt sagt MEN jeg sagde du skulle
passe på med dine udtalelser da de nemt kunne sprede rygter - dermed ikke
sagt at du er grundlægger!

> [...]
at
> hendes vrede virker mest underholdende på mig og desuden har jeg ret brede

Tak for roserne. Ja min vrede underholder dig og det er jeg ked af. Fint du
er stærk, det skal man være i denne verden. Ja jeg er forvirret og indrømmer
det gerne.

> [...]
været
> at komme frem til sandheden..... hvor mange herinde har ikke været vidne

Okay...

> [...]
> en hurtig søgning på www.groups.google.com med søgeordene: Helle Nielsen
> group:dk.fritid.dyr.kat og Krammemusen group:dk.fritid.dyr.kat burde

Ja indrømmer gerne jeg har været forvirret og ikke taget tingene på den
perfekte og rette måde men jeg er ikke perfekt..

> [...]
> ligger noget bag vil jeg gerne anmode folk om at maile mig privat med hvad

De var ikke sagt i vrede.

> [...]
> nogle tilbagemeldinger privat, hverken positive eller negative, derfor
> kender jeg intet til hvad folks holdning er til mig.... men kom da frit
Nogen mennesker kan man bare ikke lide...og du kan tydeligvis ikke lide mig
hvilket jeg accepterer.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-12-02 20:44

Helle wrote:

> Du misforstod mig...

hvor meget kan man misforstå når du skriver sådan her : Jeg synes simpelthen
du skulle tage dig sammen og lukke røven for alt det lort du vader rundt i
på ng - fatter simpelthen ikke du gider bruger så meget tid på hvad jeg har
sagt og ikke sagt! Mange mistænker dig for at være grundlæggeren bag nogen
af rygterne da du optræder sådan

> Det har jeg heller ikke på noget tidspunkt sagt MEN jeg sagde du
> skulle passe på med dine udtalelser da de nemt kunne sprede rygter -
> dermed ikke sagt at du er grundlægger!

og du mener jeg bare skal holde sandheden inde??

> De var ikke sagt i vrede.

så har du vel heller intet imod at forklare mig hvem det er der siger
sådan.... det er da det mindste du kan gøre, siden du er sådan imod
rygter........

> Nogen mennesker kan man bare ikke lide...og du kan tydeligvis ikke
> lide mig hvilket jeg accepterer.

sjovt som nogen opfatter det at man forholder sig nøgternt til en sag som at
man ikke kan lide den pågældende person......
du har fat i den helt forkerte ende her Helle..... jeg kan godt lide
dig....... jeg synes du er en smadder sød pige...... du kan tilsyneladende
derimod ikke klare mig og min ærlighed og nøgternhed..... og det er sku en
ærlig sag, men lad være med at presse mig noget ned over hovedet.......

jeg var faktisk mere end villig til at stoppe med denne debat, indtil du
antastede mig på ICQ i dag og begyndte at svine mig til......

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 05-12-02 21:38

On Thu, 5 Dec 2002 20:43:31 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>sagt og ikke sagt! Mange mistænker dig for at være grundlæggeren bag nogen

   Sabina - jeg synes faktisk at du er _meget_ uopdragen når du
sådan trækker noget frem for alles øjne som meget tydeligt er sagt
privat.

>og du mener jeg bare skal holde sandheden inde??

   Jeg mener nu i al fredsommelighed at de ting du har sagt
mildest talt ikke har gjort noget for at forhindre rygtedannelse. Og
som ovenfor nævnt synes jeg det er stygt at frembringe noget I to har
snakket om privat.
   Jeg vil nævne at jeg ikke har snakket med nogen om denne tråd
- andet end det jeg har optrådt på NG - blot for den gode ordens
skyld.

> [...]
>ærlig sag, men lad være med at presse mig noget ned over hovedet.......

   Det skinner ikke ret tydeligt igennem at du faktisk kan lide
Helle - i hvert fald ikke i dine seneste indlæg. Du kunne altså godt
have narret mig.

>jeg var faktisk mere end villig til at stoppe med denne debat, indtil du
>antastede mig på ICQ i dag og begyndte at svine mig til......

   Og det skal vi så allesammen vide? Så lyder dine ord om brede
skuldre pludselig meget hule.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-12-02 21:49

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:
> Sabina - jeg synes faktisk at du er _meget_ uopdragen når du
> sådan trækker noget frem for alles øjne som meget tydeligt er sagt
> privat.

jeg synes det er meget uopdragent at begynde at påstå at der er nogle der
taler om mig bag min ryg.... DERFOR denne forespørgsel...... at der er sagt
privat er en ting, men helle har intet gjort for at holde dette privat, i og
med at hun har inddraget adskillige ( ikke ved navns nævnelse skal siges)
fra denne gruppe i det........

> Jeg mener nu i al fredsommelighed at de ting du har sagt
> mildest talt ikke har gjort noget for at forhindre rygtedannelse.

jeg har ikke fortalt noget alle andre ikke kan finde ved en simpel søgning
på google........ jeg har blot fremhævet sandheden i et tilfælde hvor den
blev pakket af vejen.... er det slemt??

> Og
> som ovenfor nævnt synes jeg det er stygt at frembringe noget I to har
> snakket om privat.

helle antastede mig udelukkende for at overfuse mig..... hvis du mener det
er mere acceptabelt så skulle du læse hele den debat jeg havde med hende på
ICQ..... den lille hilsen i det andet indlæg var kun de indledende
øvelser....... jeg har lagt ryg til meget fra Helles side, og på et
tidspunkt bliver det nok...... jeg nedlader mig ikke til at svine hende til,
som hun sviner mig til, men jeg har da vel ret til at forhøre mig om hvad
hele historien er bag dette........

> Det skinner ikke ret tydeligt igennem at du faktisk kan lide
> Helle - i hvert fald ikke i dine seneste indlæg. Du kunne altså godt
> have narret mig.

sjovt som en regulær tilsvining kan gøre ting og sager ik......

> Og det skal vi så allesammen vide? Så lyder dine ord om brede
> skuldre pludselig meget hule.

nej men eftersom Helle flere gange i den "private" debat nævnte at andre i
gruppen havde en holdning til mig, og mente jeg var rygtespreder og
derudover at der gik rygter om mig, mente jeg det var min gode ret at spørge
hvad det var for noget, for der kom såsandelig INTET ud af helle da jeg
spurgte hende direkte......

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 05-12-02 21:56

On Thu, 5 Dec 2002 21:48:42 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>med at hun har inddraget adskillige ( ikke ved navns nævnelse skal siges)

   Jeg sagde fra da du valgte at gengive noget af en privat
samtale. _Det_ finder jeg uopdragent. At du spørger til om nogen
snakker om dig bag din ryg er naturligvis fuldkomme i orden - det
ville jeg da osse selv have gjort.

>jeg har ikke fortalt noget alle andre ikke kan finde ved en simpel søgning
>på google........ jeg har blot fremhævet sandheden i et tilfælde hvor den
>blev pakket af vejen.... er det slemt??

   Jeg synes du har gjort det på en ufin måde. Jeg mener at Helle
er blevet udsat for en form for hetz - og jeg mistænker meget at det
er på grund af Helles knapt så gode evner udi formuleringes ædle
kunst. Jeg har ikke på noget tidspunkt set de samme ting i Helles
indlæg som du har.

> [...]
>som hun sviner mig til, men jeg har da vel ret til at forhøre mig om hvad

   *Bande* Jeg er _FULDKOMMEN_ ligeglad med omstændighederne -
det rokker ikke for to flade ører på at det er utroligt uopdragent at
offentliggøre private samtaler for et helt forum af mennesker. Jeg vil
under _ingen_ omstændigheder læse den debat I har haft på ICQ - jeg
får en dårlig smag i munden over at du kan foreslå mig det når jeg
tydeligt har sagt jeg at finder det uopdragent og lader det skinne
igennem at jeg faktisk kunne have brugt meget værre ord end det.
   En ting er at hun i vrede har valgt at konfrontere dig - og
derfor har sagt nogen ting som kan opfattes som overfald - det vil jeg
ikke forsvare. Men først og fremmest mener jeg at hun har lisså meget
grund og ret til at være vred som du og dernæst mener jeg som jeg har
nævnt flere gange at den slags holder man stadig for sig selv.

>sjovt som en regulær tilsvining kan gøre ting og sager ik......

   Sjovt som det har været meget utydeligt at du kan lide hende
den sidste uge ..... Eller mere. Det er min helt personlige opfattelse
- den kan jo være forkert.

> [...]
>hvad det var for noget, for der kom såsandelig INTET ud af helle da jeg

   Du spurgte og det var som jeg har nævnt fint nok - men det
næste indlæg var i mine øjne ikke ok overhovedet.

Fra : Denise

Dato : 05-12-02 20:36

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået at vide af Helle at adskillige herinde åbenbart mener at
> det er mig der er grundlæggeren til de rygter der huserer om hende......
det

Du burde være for klog til at hoppe på det der

> [...]
> nogle tilbagemeldinger privat, hverken positive eller negative, derfor
> kender jeg intet til hvad folks holdning er til mig.... men kom da frit

Ja min holdning er, at du har en utrolig tålmodighed og langmodighed (hedder
det det) og svarer seriøst og klogt på selv de mest fortvivlende indlæg. Jeg
var løbet skrigende bort for 100 indlæg siden, og ville ikke have haft flere
hår på hovedet
Hvis du vil have noget negativt også, så er det at I ikke har stoppet tråden
for længe siden, for jeg tror de fleste af os ikke har tilnærmelsesvis samme
energi som dig, jeg tabte "tråden" for længe siden. Men alligevel er det jo
godt der er nogle der orker lange diskussioner
Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-12-02 20:54

Denise wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du burde være for klog til at hoppe på det der

hehe, ja det burde jeg egentlig.... men du ved.. en fjer til ti høns ik??
jeg tror på at man får mere ud af at konfrontere end af bare at lukke det
inde..... derfor mit indlæg...

> [...]
> fortvivlende indlæg. Jeg var løbet skrigende bort for 100 indlæg
> siden, og ville ikke have haft flere hår på hovedet

sådan er vi jo så forskellige*G* jeg kan sagtens fordybe mig i enkelte tråde
der kan holde min interesse fangen...... andre ting derimod svarer jeg
generelt ikke på, og det kan på nogle virke som om jeg ikke deltager i det
sociale liv i tråden ( som tillykkehilsner og sådan), men det er blot den
måde jeg er på :)

> [...]
> tilnærmelsesvis samme energi som dig, jeg tabte "tråden" for længe
> siden. Men alligevel er det jo godt der er nogle der orker lange

jeg forventer på ingen måde at alle læser med i den tråd*G* det ville være
naivt af mig når jeg selv er nødt til at opgive fra tid til anden.....
men som sagt er der indimellem noget der fanger interessen og så bliver man
jo ligesom hængene

men tusind tak for den klare udmelding :)

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 02:33

> [...]

> derfor
> kender jeg intet til hvad folks holdning er til mig.... men kom da frit

Okay
Jeg synes da, at du er meget sød )

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-12-02 10:45

Helle Andersen wrote:

> Okay
> Jeg synes da, at du er meget sød )

*nejer yndigt* Takker..... tro mig det er gengældt ;)

Fra : Britt Johannesen

Dato : 06-12-02 11:06

Har efterhånden kun en ting at sige til denne heksejagt.

Det er værken særligt smukt eller modent at sparke til folk der ligger
ned...... !
Hvem har gjort jer til dommer over denne sag ? Lad den nu ligge :)

Hilsen
Britt

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-12-02 11:25

Britt Johannesen wrote:
> [...]
> ned...... !
> Hvem har gjort jer til dommer over denne sag ? Lad den nu ligge :)

hvis du mener jeg har gjort mig til dommer så har du ikke læst mine indlæg
særlig grundigt.....
jeg har forsøgt at forklare, beskrive og vise hvorfor enkelte har reageret
med afvisning.....
det er blevet ilde modtaget, men jeg har under ingen omstændigheder gengivet
andet end sandheden....... og det er i min bog altså ikke så slemt..... hvis
man ikke kan tåle at få sandheden at vide, skal man måske lade være med at
lægge den ud på nettet.......

min hensigt har aldrig været ond, og de der mener det, bør måske finde de
objektive briller frem og kigge på mine indlæg endnu engang.......

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 13:55

"Britt Johannesen" <brittj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er værken særligt smukt eller modent at sparke til folk der ligger
> ned...... !
> Hvem har gjort jer til dommer over denne sag ? Lad den nu ligge :)

Eftersom du skriver dette i forlængelse af min kommentar
til Sabina, er det naturligt at antage, at det er
ensbetydende med, at du med "jer" bl.a. mener mig ?

Hvis det er tilfældet, så forlanger jeg, at du pronto
påpeger *et* sted, hvor du mener at jeg har talt grimt til
Helle - eller også skulle du tænke dig lidt mere om, hvad
du skriver - og måske være en lille smule mere fair og lidt
mindre smart at høre på ?

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-12-02 18:15

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Helle - eller også skulle du tænke dig lidt mere om, hvad
> du skriver - og måske være en lille smule mere fair og lidt

....så kører vi igen...*suk*

Fra : Helle Andersen

Dato : 06-12-02 19:39

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> ...så kører vi igen...*suk*

Tja, eftersom jeg har skrevet pænt hele vejen igennem,
gider jeg ikke blive svinet til, men det gælder måske kun
for nogen, at de er fredede ?

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-12-02 20:11

Helle Andersen wrote:

> Tja, eftersom jeg har skrevet pænt hele vejen igennem,
> gider jeg ikke blive svinet til, men det gælder måske kun
> for nogen, at de er fredede ?

lige mine tanker

Fra : Britt Johannesen

Dato : 08-12-02 19:02

Hejsa

Jeg har ikke sat navn på nogen - så hvis nogen føler sig truffet ? - Det var
bare en konstatering af mine oplevelser af denne debat.

Hilsen
Britt

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-12-02 22:23

> Jeg har ikke sat navn på nogen - så hvis nogen føler sig truffet ? - Det
var
> bare en konstatering af mine oplevelser af denne debat.

Ja, det var også sådan et substansløst svar, jeg havde
ventet Never mind - peace on earth - livet er for kort
til pladder

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians