Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 05-12-02 14:56

Jeg har lige talt med Ekstra Bladets journalist, Sanne
Rosbøg, hun regner stærkt med at hendes artikel om
JBH er med i avisen i morgen.

Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene imellem.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 05-12-02 15:09

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:asnm5b$10r$1@sunsite.dk...
> Jeg har lige talt med Ekstra Bladets journalist, Sanne
> Rosbøg, hun regner stærkt med at hendes artikel om
> JBH er med i avisen i morgen.
>
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene imellem.

Det plejer de i hvert fald ikke at gøre på den avis

Niels Peter

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-12-02 15:08

On 05/12/2002 14:55, in article asnm5b$10r$1@sunsite.dk, "marianne
hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har lige talt med Ekstra Bladets journalist, Sanne
> Rosbøg, hun regner stærkt med at hendes artikel om
> JBH er med i avisen i morgen.
>
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene imellem.

Jeg læser ellers ikke EB - men i morgen skal jeg! Jeg håber, hun fokuserer
lige så meget på hans dyrlægepraksis som hans bolighajpraksis.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-12-02 15:19

Sanne har kun focuseret på hans dyrlæge-gerning, hun
har ikke kunnet undgå at støde på de andre ting undervejs
men det hans virke som dyrlæge der det væsentlige for
hende.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-12-02 15:56

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Normalt køber jeg ikke de danske såkaldte aviser som EB og BT, men i morgen
vil jeg sgu gøre en undtagelse!
Godt gået Marianne!

MvH Aragorn_dk

Fra : goofy

Dato : 05-12-02 16:14

Hej Marianne
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene
imellem.
Godt gået, nu må jeg snart komme til dig og give dig et kindkys for din
fantastiske indsats.
Steen Vinbæk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 05-12-02 18:59

> [...]
> JBH er med i avisen i morgen.
>
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene

Tænk, at EB skulle fortjene en salgsfremgang!

Mvh. Camilla Hæstrup

---
Bøger til salg på: www.tranlampe.dk
Computergrej o.a. til salg på: www.salg.4952.dk

Fra : Jette

Dato : 05-12-02 22:08

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> JBH er med i avisen i morgen.
>
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene

Find dig i ekstrabladet, eller find dig i hvad som helst

Jeg er også med til at forhøje salgstallet i morgen....

Mvh. Jette

Fra : Leyna

Dato : 05-12-02 22:45

On Thu, 5 Dec 2002 22:08:08 +0100, "Jette"
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

>imellem.
>
>Find dig i ekstrabladet, eller find dig i hvad som helst
>
>Jeg er også med til at forhøje salgstallet i morgen....

Osse her. Forhåbentligt sker der så noget mere nu.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Denise

Dato : 06-12-02 07:50

Hej
Ja, jeg er ikke med til at forhøje salgstallet, for jeg er en af dem der
godt tør indrømme, at EB er min foretrukne
frokostavis (er dog ret god til at sortere). Jeg kan ikke klare for tunge
aviser til frokosten
Så det bliver sjovt at se hvad der står.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 06-12-02 12:54

Hej
Kan ikke finde artiklen om JBH i EB i dag, øv øv.
Hilsen Denise

Fra : Sander

Dato : 06-12-02 13:50

> [...]
> JBH er med i avisen i morgen.
>
> Ihhh kan næsten ikke vente, jeg tror ikke at hun har lagt fingrene

Kommer artiklen On-line ?

Jeg har kigget lidt, men kunne ikke finde det.

Mvh. www.tjekmig.dk