Så blev Bobo kastreret...
Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-02 14:28

Hej alle!
Ja, så oprandt den store dag hvor Bobo blev kastreret. Vi havde en tid
kl 11, og jeg fik lov il at sidde med ham indtil han var faldet i søvn.
Det synes jeg er rarest for katten
Kl 13:30 hentede vi ham så igen, og det hele var gået rigtig godt
Jeg er jo altså en del bekymret når mine små skal i nakose! Allerede på
vej hjem i bilen prøvede han at rejse sig op i transportkassen, og lige
nu stavre han rundt i katteværelset. Han er kommet sig rigtig godt
allerede Det er dejligt

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 05-12-02 14:41

Hej Louise
Altid dejligt når det går så fint
Jeg lader nu altid mine voksne katte overnatte hos dyrlægen efter en
narkose, så er katten på rette plads hvis noget går galt.
Men I har jo misseværelset hvor Bobo kan gå ugenert, så jeg er sikker på, at
han allerede imorgen er 100% fit for fight.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Helle

Dato : 05-12-02 15:09

"Louise Viborg" <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> wrote in message
> [...]
> vej hjem i bilen prøvede han at rejse sig op i transportkassen, og lige
> nu stavre han rundt i katteværelset. Han er kommet sig rigtig godt

Hej Louise.
Ja det er ikke rart når ens katte skal til dyrlægen og i narkose - kan godt
huske den gang vi skulle have Buster kastreret - puha, jeg sad her hjemme og
ventede og kunne ikke komme stærkt nok afsted da dyrlægen ringede og sagde
vi kunne hente ham.
Vi indleverede ham om morgenen kl. 7:30 og kunne hente ham igen kl 14. Han
var vågen da vi kom men stenede bare...han opfattede ikke særlig meget. Men
da han kom hjem gik der kun få timer så var han temmelig frisk igen.

Det er super at Bobo er kommet sig godt. Dejligt.

Med Venlig Hilsen
Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-12-02 21:13

Hej Birgitte & Helle!
Birgitte, du har ret i, at det er godt at de er hos dyrlægen hvis der
går noget galt, men alligevel synes jeg, personligt, at de har bedst af
at komme hjem i vante omgivelser og sunde sig i fred og ro Og vi er
så heldige, at HVIS der skulle ske noget akut, kan vi altid kører ham
hjem til vores dyrlæge privat

Kl 18 blev han lukket ud til de andre katte og han har det helt fint nu.
Ingen slinger i valsen eller noget som helst Og han har været helt
oppe i gulv til loft'en og tage et overblik over situationen *G* Og så
skal vi nusse og nusse og nusse Godt vi har 4 hænder når vi har 4
katte der vil nusses samtidig *G*

Knus fra Louise

Med venlig hilsen
Louise Viborg