Emil er da helt skør i dag!
Fra : Helle

Dato : 05-12-02 00:13

Emil gør godt nok enorme fremskridt og specielt fra i går til i dag! Det er
godt nok helt vildt.
Han har hele tiden gjort fremskridt men det synes at det virkelig går stærkt
nu.
Hele dagen har han ligget midt på sengen med alle 4 ben i vejret og sovet -
det har han aldrig gjort før. Hvis han skal sove gemmer han sig for at være
i fred men sådan skulle det altså ikke være i dag! Vi har gået og glædet os
over det men samtidig haft lidt dårlig samvittighed over hans afslappethed
fordi der skulle komme gæster i aften (2 mænd) og så ville han jo gemme sig
og ikke komme frem før flere timer efter. Nå men gæsterne kommer, Emil er på
vagt men løber ingen steder.
Da vi skal spise tikker han hos en af gæsterne og vi sidder bare og undrer
os over om det nu også ér Emil?? *g*
Aftenen går og Emil mænger sig rigtig blandt gæsterne, skal rigtig kæle og
vise sig og for første gang styrter han rundt som en gal i sit nye
kradsemiljø! Det er tydeligt at han rigtig skal vise sig og underholde og
det er som om han fuldstændig har glemt at han skal være bange og gemme sig.
Herligt! Vi kunne bare næsten ikke tro vores egne øjne...sådan har han
aldrig været før og han har ikke engang ville lege noget særligt i træet
selvom det kun var os selv her hjemme.

Det er utroligt at han går lige fra den ene yderlighed til den anden. Han
har virkelig overvundet noget dér. Vores arbejde med hans psyke er
tydeligvis ikke forgæves og det er jo dejligt når man kan begynde at se
resultater.

Samtidig med alt det her er han forbandet fræk, han tikker som en gal,
bider, river, styrter rundt og laver "I kan ikk fange mig!" -lyde!
Han bider i skraldeposen, styrter ind i køleskabet når det bliver åbnet og
er bare rigtig "umulig!"
Gad vide hvorfor han er sådan? det er tydeligt at han er glad men gad
egentlig godt vide hvad der sker oven i bøtten på ham lige netop i dag! *g*

Nogengange lyder det som 7 vilde elefanter når han trumler rundt og leger.
F.eks i nat hvor han havde taget et stærk beslutning om at min papirkurv
skulle nedlægges...*vupti* og alt mit papir i kurven lå i hele stuen til
morgen! Ingen tvivl om at han har hygget sig gevaldigt i nat. Og da jeg så
det kiggede jeg på ham....han lå bare i sengen og lignede den sødeste engel
som aaaaldrig kunne gøre noget af den slags unoder! *ggg*
I kender det garanteret!

Glade hilsner fra Helle
Phew, det er hårdt at være missemor.

Fra : Mette Jensen

Dato : 05-12-02 12:14

Det lyder da dejligt! Han skal nok "komme" sig helt. Det er jeg sikker på!

Bare det var mig.... For to Maine Coon lyder mindst som 100 vilde elfanter!
Så nyd det!

Igen kan jeg kun sige, at du skal glæde dig over skadens omfang!
Det kan være meget, meget værre skulle jeg hilse og sige

Kashmir og Muffe væltede såmen deres kradsetræ den anden nat!!
Og det er altså i modellen gulv/loft! Og ja det var boltede godt fast osv.

Jo... bestemt. Du skal kun glæde dig til du får en mere!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pia J

Dato : 05-12-02 12:30

Det lyder som om Emil er begyndt at opføre sig som en rigtig killing. God
fornøjelse.

:Pia & de 2 hus-coons der lige nu sidder på lur efter min
frokosttallerken...