Rygter
Fra : signe sørensen

Dato : 04-12-02 21:48

Ja, nogle folk må jo desværre mene at mit indlæg igår var en
opfordring til at folk skulle drive terror på mig.

Jeg har i dag modtaget både mail og telefonopkald: hvor der stod/blev
sagt:
>Hej Signe
>du har ikke selv valgt at kommentere dit "flotte" indlæg om rygter fra igår...
>det kan jeg godt forstå, for du er da den som selv spreder flest rygter i ngén....
>Hilsen XXXXXX

Det var ikke lige det der var meninge...så jeg vil gerne undskylde
overfor de folk som mener jeg har trådt på dem, det var ikke min
mening....

/Signe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-12-02 00:01

Wow er der heksejagt herinde (undskyld udtrykket) Synz godt nok det hele
har taget en grim drejning efterhånden

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 05-12-02 00:01

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in message
> Wow er der heksejagt herinde (undskyld udtrykket) Synz godt nok det hele
> har taget en grim drejning efterhånden

Hej Joan.

Ja jeg må give dig ret - derfor ønsker jeg at det stopper lige nu - der er
ingen grund til at mig og Sabina skændes her inde - hvis vi har noget der
skal ordnes hende og jeg imellem må vi klare det privat. Så Sabina, har du
noget at sige til mig må du henvende dig til mig udenfor denne ng.
Jeg synes det er langt ude og ærlig talt temmelig plat det hele.

/Helle

Fra : Helle Andersen

Dato : 05-12-02 00:02

"signe sørensen" <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, nogle folk må jo desværre mene at mit indlæg igår var en
> opfordring til at folk skulle drive terror på mig.

Det synes jeg godt nok er beklageligt. Hvis man er uenig,
kan man vel nøjes med at tilkendegive det her, hvor det er
offentligt.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-12-02 16:06

signe sørensen wrote:
> Jeg har i dag modtaget både mail og telefonopkald: hvor der stod/blev
> sagt:

[snip]

Nej! - jeg troede godt nok ikke at vi havde psyko'er herinde - må vi
ikke lige be om kammertonen og anstændig debat hvor man står ved det man
har at sige?

Jeg håber at det er et enkeltstående tilfælde.

Hvad telefonopkaldet angår så synes jeg da egl. at du skal melde det for
telefonchikane (eller trusler - afhængigt af udtalelsens karakter), det
går ikke at sådan noget bare foregår uden nogen følger, dertil er det
for ubehageligt.

Venligst, men noget fortørnet på Signes vegne

Jesper Brunholm

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-12-02 17:15

> Venligst, men noget fortørnet på Signes vegne
>
> Jesper Brunholm

Jeg må indrømme, at jeg har slet ikke deltaget i den debat, og jeg kommer
muligvis også til at fortryde at jeg skriver det her.
Grunden er, at jeg er TOTAL måløs over det der foregår. Det er så
person-fikseret, og helt ude af propertioner.
Det ligner krig og personlig hets, og jeg synes ikke det er sådan vores
grupper plejer at være. Jeg har virkelig prøvet at nærlæse alle indlæg, bare
for at hitte ud af hvad der foregår, og min konklusion er at der foregår
ting og sager udenfor NG også.

En lille opfordring til der deltager, måske i skulle holde et lille ng-træf
med julethe, honninghjerter, klappe-kage-klappe-kat-klub-møde og hele
pivtøjet ... det kunne jo rense luften lidt og undgå eventuelle
misforståelser
(det var ikke et spørgsmål, men en opfordring)

Hilsen Nina

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-12-02 17:14

> [...]
bare
> for at hitte ud af hvad der foregår, og min konklusion er at der foregår

Hejsa Nina
jeg kan ikke være mere enig med dig og håber snart den gamle tone kommer
tilbage igen*S*
Indtil da tror jeg bare jeg sidder ved side linien og kikker på.

> [...]
> misforståelser
> (det var ikke et spørgsmål, men en opfordring)

Stort smil

Hilsen Sanne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-12-02 17:43

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> Grunden er, at jeg er TOTAL måløs over det der foregår. Det er så
> person-fikseret, og helt ude af propertioner.

Jeg er enig, og jeg vil godt ile til med en forsikring om at det ikke
var et forsøg på et partsindlæg, men en kraftig opfordring til at der er
grænser for hvordan man opfører sig.

> Det ligner krig og personlig hets, og jeg synes ikke det er sådan vores
> grupper plejer at være.

Præcis

> for at hitte ud af hvad der foregår, og min konklusion er at der foregår
> ting og sager udenfor NG også.

*spøgende*
Tjah - det var vist det der med at kattene og deres ejere er fysisk
eksisterende der var problemet

*/ men spøg til side*
Jeg synes dog at det er ubehageligt når/hvis nogen bliver ringet op
anonymt.

> [...]
> med julethe, honninghjerter, klappe-kage-klappe-kat-klub-møde og hele
> pivtøjet ... det kunne jo rense luften lidt og undgå eventuelle

Det ville være smart, hvis ikke det bare trækker fronterne hårdere op
når folk melder til/fra en evt. invitation, det er jeg bange for.

Det er med at holde tonen sober og humøret højt så vi har plads til alle
her.

næsemøf dem der vil tage imod, fra Silk og mig

Jesper Brunholm

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-12-02 18:39

> næsemøf dem der vil tage imod, fra Silk og mig
> Jesper Brunholm

Øhh, du er nu mægtig sød, Jesper, og det er Silk skam også ... men kan jeg
få et fra Choko istedet? *forsigtigt spørgende, da jeg jo helst ikke vil
træde på nogle*

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-12-02 21:56

Nina, Tender Tribes wrote:

> Øhh, du er nu mægtig sød, Jesper, og det er Silk skam også ... men kan jeg
> få et fra Choko istedet? *forsigtigt spørgende, da jeg jo helst ikke vil
> træde på nogle*

Hmm - ja da - øjeblik - jeg skal lige se om jeg kan vride hende løs fra
den sofa som hun er ved at slagte

{20 minutter senere}

så! (hun kastede sig spind-overtalende over mig - lige så kælesyg som
hun var krigslysten lige før )

Vers'god:

*næsemøf fra Choko også - til alle der vil være med til en fredelig
nyhedsgruppe*

*SS* og

_ _
___( ) ( )___
(__ \--- ---/ __)
(__ KNUS __)
(___ /--- ---\ ___)

Jesper Brunholm

Fra : Denise

Dato : 05-12-02 19:43

> [...]
> misforståelser
> (det var ikke et spørgsmål, men en opfordring)

Hej Nina
Ja, det var da alletiders ide, og det må vel snart være tid til nyt
kattetræf, så alle I andre "Vi har da ikke besøgt en MC opdrætter endnu, har
vi vel, har vi vel hihi ???"
Og Nina opdrætter MC, "gør hun ikke, gør hun ikke "))
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 20:11

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hej Nina
> Ja, det var da alletiders ide, og det må vel snart være tid til
> nyt kattetræf, så alle I andre "Vi har da ikke besøgt en MC
> opdrætter endnu, har vi vel, har vi vel hihi ???"

MCO har vi ikke besøgt (endnu), men jeg har gået og leget med tanken om
at i jo egentligt skulle se Mowser. Har ikke lyst til det? Okay, ikke
lige her i juletiden, jeg forestiller mig at det måske lige er i
overkanten, men så til Januar?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Denise

Dato : 05-12-02 20:20

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at i jo egentligt skulle se Mowser. Har ikke lyst til det? Okay, ikke
> lige her i juletiden, jeg forestiller mig at det måske lige er i

Hej Kate
Vi vil også gerne se Mowser, men det kan vi jo gøre bagefter. Har du set de
skønne MC Nina har
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 05-12-02 20:37

He ha ha, jeg VIDSTE jo at jeg ville komme til at fortryde at jeg blandede
mig i debatten

Jeg har ikke mulighed for at holde træf her i december. Men jeg havde
egentlig tænkt mig at invitere engang i foråret/sommer, når vejret er lidt
bedre.
Til den tid vil der (forhåbentlig) også være nogle bitte små coon'er, der
trænger til underholdning

Er det ikke okay?

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Denise

Dato : 05-12-02 20:40

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre.
> Til den tid vil der (forhåbentlig) også være nogle bitte små coon'er, der

Jubii, glæder mig allerede til at se små coon'er, men også de store da
Hilsen Denise