En dejlig nyhed *sss*
Fra : Lindes

Dato : 04-12-02 20:47

Jeg har en glædelig nyhed som jeg absolut må dele med jer )

Chillis og Silver skal have en lillesøster!
Det er en lille Exotic pige som er blåtortie tabby harlekin (lige de farver
jeg har ønsket mig), og hun er gudeskøn (hvis i spørger mig *ss*)..

Jeg er bare så' glad for, at jeg "faldt" over hende på nettet.. - og at det
lykkedes mig og overtale opdrætteren til, at sælge hende til mig (hun var
egentlig ikke til salg i første omgang)..
Så nu jeg kan selvfølgelig næsten ikke vente, til jeg får hende med hjem..

Da hun ikke har fået noget navn endnu, ved jeg ikke om det kan lade sig
gøre at sætte billeder af hende ind på "vores" side.. Jeg har allerede en
masse billeder af hende, så nu skal jeg lige hitte ud af at uploade dem til
mit album..

Med venlig hilsen
Charlotte, der jubler over at få endnu en perser-bamse i huset *ss*

Fra : Freedom

Dato : 04-12-02 21:33

Tillykke;))) er det Exotic de andre du har?

Hvor er dine billeder?

Iben

Fra : Lindes

Dato : 05-12-02 02:19

Hej Iben

>er det Exotic de andre du har?
Nej de to andre er Perser, så det er min første Exotic *ss*

> Hvor er dine billeder?
Billederne er i mit album på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/,
eller http://makeashorterlink.com/?J2F115AA2

Jeg har lavet en ny mappe "Den lille ny", og der skulle i gerne kunne se
hende og mine to andre Persere..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 05-12-02 07:31

> Billederne er i mit album på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/,
> eller http://makeashorterlink.com/?J2F115AA2
>
> Jeg har lavet en ny mappe "Den lille ny", og der skulle i gerne kunne se
> hende og mine to andre Persere..

Sød killing du der har fået! Silver er godt nok en flot fyr*SS*

Hilsen Sanne

Fra : Lindes

Dato : 06-12-02 10:15

> Sød killing du der har fået!
Tak skal du have, vi glæder os også meget til at få hende med os hjem..

>Silver er godt nok en flot fyr*SS*
Takker mange gange på Silvers vegne *ss*

Jeg har lige opdateret albummene for både Chillis og Silver - Vi har været
hos fotograf og fået taget nogle billeder af dem..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Freedom

Dato : 05-12-02 19:52

> Jeg har lavet en ny mappe "Den lille ny", og der skulle i gerne kunne se
> hende og mine to andre Persere..
>
> Med venlig hilsen
> Charlotte

Hold da op, vil du ikke sende hende til mig;)) hun er bare sød, hvad skal
hun hedde? Skal hun have killinger;))) Har du fundet et navn til hende?

Iben

Fra : Lindes

Dato : 06-12-02 10:19

> Hold da op, vil du ikke sende hende til mig;))
Neejj for pokker - nu har jeg endelig fundet en lille Exoticpige i de
farver jeg har ønsket mig.. Men du er velkommen til at komme og
nusse/klappe..

>hun er bare sød, hvad skal hun hedde?
Hun skal hedde "My Sweet Romance of Wilson"

>Skal hun have killinger;)))
Ja hun skal forhåbentlig have killinger engang med tiden..

>Har du fundet et navn til hende?
Vi vil kalde hende Sweetie..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Freedom

Dato : 06-12-02 17:26

> Neejj for pokker - nu har jeg endelig fundet en lille Exoticpige i de
> farver jeg har ønsket mig.. Men du er velkommen til at komme og
> nusse/klappe..

Se det var noget;)))

> Hun skal hedde "My Sweet Romance of Wilson"

> Ja hun skal forhåbentlig have killinger engang med tiden..

Okay, det vil jeg holde øje med, jeg har tænkt på næste kat skulle være en
exotic (for meget pels med de perser;))))

> Vi vil kalde hende Sweetie..

Ja, hvad ellers;)

Iben