Nye billeder!
Fra : Helle

Dato : 04-12-02 14:06

Hej.
Hvis I kigger ind på www.hellenielsen.dk under menuen, billeder, kan I se
nye billeder af Emil, os og lejligheden.

Mvh Helle

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-12-02 15:25

Hej Helle
Dejlige billeder af Emil. han ser ud til at nyde sit klatretræ.
Også sjovt at se din lejlighed, jeg er vild med den slags glasdøre du har.
Hilsen Vibeke

Fra : Birgitte

Dato : 04-12-02 15:47

Hej Helle
Dejligt at få sat ansigt på dig
Jeg kan nu godt lide den lille hvide bliz som Emil har midt på næseryggen

Ved godt at det måske ikke er det rigtige for racen, men det giver charme.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ragna

Dato : 04-12-02 16:26

Hej Helle!
Hvor er Emil blevet en flot kat. Han har nogle fantastisk kønne farver, og
han ser ud til at nyde tilværelsen hos jer.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 04-12-02 16:44

Helle wrote:
> Hvis I kigger ind på www.hellenielsen.dk under menuen, billeder, kan I se
> nye billeder af Emil, os og lejligheden.

OK - fra nu af kan du få mig til at skrive under på at du bor væsentligt
mere kattevenligt end en vis BYB i Bellinge

Det ser rigtigt godt ud - og hvor er Emil sød!

Jeg synes at det er en lækker, enkel stil du har holdt på siden! Du skal
måske lige se billederne efter en gang mere, der var nogle af
thumb-nails'ne som gav forkert resultat da jeg kiggede serien igennem
. (Hvis jeg må være lidt kritisk så ville jeg foretrække at
billederne ikke åbnede i et nyt vindue )

Venligst

Jesper Brunholm

--
Garion.dk online home of Polgara and servants
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Freedom

Dato : 04-12-02 19:00

Helle, vil du bytte køkken med mit;)))

Mit ligner noget kattene har slept ind af bagdøren!!! Emil er skøn, der
mangler da virkelig en kat mere i det skønne hjem)))

Tak for kikket!
Iben

Fra : Bente Jepsen

Dato : 04-12-02 19:26

Hej Helle.

Ih, hvor ser Emil godt ud. Og du har fået dig et klatretræ i bedste udgave.
Han ser bestemt ud til at have det rigtig godt (og hvorfor skulle han ikke
også det )

Mange hilsner
Bente