Jasper hjemme *S*
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 04-12-02 12:28

Hej

Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Han var sat udenfor vores hus i en kasse, aner ikke hvor længe han har
stået
der den lille mis

Tror at det er nogen fra nabolaget, som har haft taget ham også fået kolde
føder da de har set politiet holde der.

Men jeg er så lettet over han er hjemme, og har rigtigt nusset ham, så nu
har han brug for at sove, tak for jeres opmuntring i en svær situation,
tusind tak

mvh
Gitte

Med venlig hilsen
Gitte Sacala Eriksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-12-02 12:31

"Gitte Sacala Eriksen" <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men jeg er så lettet over han er hjemme, og har rigtigt nusset ham, så nu
> har han brug for at sove, tak for jeres opmuntring i en svær situation,

Åååh hvor dejligt (nu tuder jeg igen Så endte det alligevel godt ))

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 04-12-02 12:33

Gitte Sacala Eriksen wrote:
> [...]
>
> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.
>
> Han var sat udenfor vores hus i en kasse, aner ikke hvor længe han har

JAaaahh - til lykke med hjemkomsten!

> Tror at det er nogen fra nabolaget, som har haft taget ham også fået kolde
> føder da de har set politiet holde der.

Det lugter det af - træls!

Men endnu engang til lykke med hjemkomsten - det er da ret dejligt!

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-12-02 12:33

On 04/12/2002 12:27, in article 3dede6bfaa866@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Gitte
Sacala Eriksen" <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> [...]
>
> Men jeg er så lettet over han er hjemme, og har rigtigt nusset ham, så nu
> har han brug for at sove, tak for jeres opmuntring i en svær situation,

Det var da en lykkelig slutning!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ragna

Dato : 04-12-02 13:29

Gudskelov!
Lille Jasper har været i mine tanker hele dagen.
Der er ingen tvivl om, at politianmeldelsen og mange menneskers kommentarer
i sagen har været en medvirkende årsag til, at I fik ham igen i god behold.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 04-12-02 12:38

Gitte Sacala Eriksen skriver:

> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Hej Gitte!
Ih hvor fantastisk! Jeg kan næsten ikke forestille mig, hvor glad du må være
blevet!
Dorthe

Fra : Ida

Dato : 04-12-02 12:36

Hej Gitte
Hvor er det bare vidunderligt dejligt at høre
...vi er flere der har siddet med hjertet helt oppe i halsen.

Giv ham en extra nussetur fra mig *s*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-02 12:39

"Gitte Sacala Eriksen" <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in message

> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Nej, hvor er det dejligt at høre - tillykke med det )))
Jeg kunne slet ikke magte at skrive noget til dig i går, for
jeg følte at jeg manglede ord. Det var nemlig som at få
personificeret noget af det mest forfærdelige, jeg kunne
forestille mig - og hvad siger man dog til det ?

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Birgitte

Dato : 04-12-02 12:45

Hej Gitte
Det var dog en grim oplevelse, nok vores alle sammens marerit.
Håber at politiet finder ud af noget, så der kan sættes stopper for disse
handlinger.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Denise

Dato : 04-12-02 12:52

Hej Gitte
Ih hvor er det dejligt han er tilbage, det må altså have været en
forfærdelig tid.
Hvis det var mig ville jeg gøre alt jeg kunne, for at finde ud af hvem det
var. Først må man da blive utrolig lettet, men så bagefter må man da blive
stik tosset og gal i hovedet. Jeg bliver i hvert fald simpelthen så gal. Er
der nogen måder du kan forhøre dig hos alle naboer, eller finde ud af hvor
kassen er fra ? Hvad gør politiet ? Hvad med dusør for oplysninger.
Jeg ville altså ikke stoppe før hele byen og de nærmeste byer vidste hvad
der var foregået, så man kunne få sat en skræk i dem der havde gjort det, så
det ikke vil kunne ske igen. Hvad med video overvågning, men det er jo nok
dyrt.
Håber du får overskud til at følge op på sagen.
Hilsen Denise

Fra : Brizz

Dato : 04-12-02 12:56

> [...]
> der den lille mis
>
> Tror at det er nogen fra nabolaget, som har haft taget ham også fået kolde

HVAD SKER DER FOR FOLK!!!!!

det er jo næsten gratis at anskaffe sig en kat. så hvorfor "stjæle" en
andens kæreste eje.
ARGH! bliver harm over sådan noget.
Men godt at høre den er hjemme igen.

Mvh Brian
....som er glad for sine katte er indekatte.
---
www.gronaerten.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-12-02 13:49

"Brizz" <ng@(giderikkesnotmails)gronaerten.dk> wrote in message
-snip-
> det er jo næsten gratis at anskaffe sig en kat. så hvorfor "stjæle" en
> andens kæreste eje.
-snip-

Hej der.

Tjah hvis Jasper er en ægte skovkat så er sådan en jo ikke helt billig at
anskaffe sig.
Det kunne jo være nogle idioter der ville have sig en gratis
skovkat...*bander den slags mennesker langt ned i det allerdybeste sorte
reservehelvede!*

Godt at høre at mislingen er afleveret igen i god behold.

Julekram til jer alle (- og osse til 'katteslaverne') fra mig!

Aragorn_dk
,,,^..^,,,

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-12-02 13:11

> Hej
>
> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.
>

> mvh
> Gitte

Hej Gitte

Nu blev dagen lige pludselig lysere og venligere

Jeg er også en af dem der ikke vidste, hvad jeg skulle sige igår, for
det var simpelthen mit værste mareridt du beskrev. Godt nok skal man på
det nærmeste rive vores løbegård ned for at komme ind til misserne, men
som du jo også har måttet sande, er der jo halvhjerner nok ude i
samfundet.

Giv Jasper et stort nus fra os - og et ekstra fra hans fælle Hr. Louis
(han er også et lille myr *S*)

Med venlig hilsen
Lars Dahl
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 04-12-02 12:32

> [...]
>
> Men jeg er så lettet over han er hjemme, og har rigtigt nusset ham, så nu
> har han brug for at sove, tak for jeres opmuntring i en svær situation,

Hej Gitte!
Godt han kom hjem igen! Alletiders. Du kan næppe have sovet meget i nat?
sikke nogle spader der har snuppet ham men på den anden side må de have lidt
følelser med sig eftersom de kommer tilbage med ham. I princippet kunne de
bare have sluppet ham løs hvor han måske ikke har kunne finde tilbage til
sit hjem men disse folk har dog alligevel valgt at afleverer missen. Rar
ting i den skrækkelige oplevelse.

Mvh Helle
Næsemys fra Emil

Fra : Line Wolff

Dato : 04-12-02 13:22

Gitte Sacala Eriksen <dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in
> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Ååårh, det var godt! Jeg har tænkt meget på ham og Jer - det må have være
frygteligt!

> Tror at det er nogen fra nabolaget, som har haft taget ham også fået
> kolde føder da de har set politiet holde der.

Det var vel nok heldigt! Utroligt, at folk kan finde på at stjæle en kat.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk - Nelja's Russian Blue

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-12-02 13:33

Gitte skrev
>Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.>

Jeg ELSKER "happy endings" tillykke og knus til alle

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 04-12-02 13:57

Hurra for skovtrolden!

Hjertelige velkomsthilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly & alle
havnem(b)isserne.

www.satzone.com/lene

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-12-02 13:57

In article <3dede6bfaa866@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Gitte Sacala Eriksen
<dk.sacalaKATTE@BAKKEmail.dk> wrote:

> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Gudskelov og til lykke til jer begge to!
Min store rædsel er indbrud. Ikke så meget fordi jeg er bange for at
nogen løber med mine ting - det er slemt nok, men vel til at overleve.
Men jeg tør slet ikke tænke på at nogen kunne gøre mine misser fortræd
- eller bare efterlade døren åben, så de kunne forsvinde ud i mørket...
Hvor er jeg glad for at det hele endte godt

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 04-12-02 14:13

Hej

Ja, først var vi lettet og så utrolig vrede.

Har nu været rundt på de nærmeste veje hvor jeg har lagt små sedler i
postkasserne og hængt sedler op ved vores købmand og skole for at finde ud
af mere om Jaspers forsvinden.

Til dem der ikke ved det jo, Jasper er en ægte skovmis.

Vores katte går jo normalt inde, og har så mulighed for at gå ud i
løbegårdene når de har lyst, men efter dennne oplevelse, blive de altså
taget ind når vi køre nogen steder, skal ikke riskere at miste en af mine
misser igen.

Ja, som nævnt fik vi ikke meget søvn, da jeg jo var meget urolig for hvad
der kunne være sket med Jasper.

Jasper er jo mores mis sammen med Rishi, så Rishi har puttet ved mig i nat,
da alt andet ville være utænkelig.

MVH
Gitte

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 19:18

"DK Sacala´s Norske Skovkatte" <dk.sacala@mail.dk> wrote in

> Ja, først var vi lettet og så utrolig vrede.

Det kan jeg godt forstå. Jeg, lige som alle andre, undrer mig også over
at "folk" finder på den slags.
Godt at nogle fik "kolde fødder" og bragte Jasper hjem igen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-12-02 15:19

Det var da en stor lettelse. Jeg var simpelthen så dårligt til mode over det
i aftes. Tænkte bare på at mine katte, og mulighederne for at sjæle dem i
kattegården.
Da jeg læste dit indlæg i går, kiggede jeg også på din hjemmeside for at se
det lille pus.
Min absolut første reaktion var "Shit, vi skriver jo adresse og alt på vores
hjemmesider".

Seriøst, jeg tror jeg fjerner min adresse fra hjemmesiden. Ved godt man
rimeligt nemt kan finde ud af hvem der ejer siden alligevel, men der er jo
ingen grund til at "opfordre" svage sjæle..... Jeg har i de år jeg har haft
hjememsiden "kun" oplevet en enkelt der kom dumpende forbi, som alligevel
boede i området, og ville høre på killinger og se kattene, resten har
henvendt sig pr telefon eller mail.

Måske i andre skulle overveje det med adressen ...

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-12-02 15:32

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> [...]
> henvendt sig pr telefon eller mail.
>
> Måske i andre skulle overveje det med adressen ...

Hej Nina.

Dette er måske OT, men jeg synes lige at jeg ville oplyse dig og eventuelle
andre om, at man godt kan have en registreret hjemmeside anonymt så ikke
alle og enhver kan gå ind og få ens adresseoplysninger.
Dette gælder dog kun for privatpersoner!
Læs nærmere her:
<http://www.dk-hostmaster.dk/faq.shtml#anonym>

MvH Aragorn_dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-12-02 17:00

> [...]
> alle og enhver kan gå ind og få ens adresseoplysninger.
> Dette gælder dog kun for privatpersoner!

Jeg synes bestemt ikke det er OT, jeg synes faktisk det er vigtigt, taget
emnet i den her tråd i betragtning.
Mange tak for oplysningen

Hilsen Nina

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-12-02 16:02

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvendt sig pr telefon eller mail.
>
> Måske i andre skulle overveje det med adressen ...

Jeg har faktisk lige _tilføjet_ min adresse på hjemmesiden. Det var nemlig
et krav fra Jubii, hvis man ville linkes til. Jeg ville helst være fri for
at sætte adressen på, men på den anden side vil jeg også gerne kunne findes.
Og under alle omstændigheder er det jo ikke så svært for folk at finde
adressen, når man ikke hedder Jensen

Mvh. Else.

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 04-12-02 16:58

Hej

Ja, ideen er jo god nok, men hvis man jo alligevel har mailadressen eller
telefon nr. der så er det ikke svært for folk at finde en alligevel tror
jeg.

MVH
Gitte

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-12-02 23:14

-snip-
> findes.

Hej Else.

Det kan gøres svært for folk at finde adressen, hvis man vel at mærke får
hemmeligt nummer og bruger en mailudbyder som f.eks. Hotmail.
Så kan folk ikke spore ens telefonnummer eller adresse.

MvH Aragorn_dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-12-02 23:38

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hemmeligt nummer og bruger en mailudbyder som f.eks. Hotmail.
> Så kan folk ikke spore ens telefonnummer eller adresse.

Jamen, det hjælper jo ikke, hvis man gerne vil findes af søgemaskinerne, og
de har et krav om at der skal være adresseoplysninger på hjemmesiden.
Jeg har bestemt heller ikke lyst til at have hemmeligt telefonnummer eller
adresse, det er alt for upraktisk i hverdagen. Jeg har bare heller ikke den
store lyst til at offentliggøre det på nettet. På den anden side vil jeg
gerne kunne findes af søgemaskinerne når folk søger på skovkatte - det er
jo hele ideen med at have en hjemmeside.
Og jeg formoder, at Nina som opdrætter også gerne vil kunne findes - derfor
gjorde jeg opmærksom på, at det måske ikke var så god en ide, at hun
fjernede adressen. Men måske er det ligemeget, når man _er_ optaget; de
checker måske kun når man tilmelder sig?

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Lindes

Dato : 04-12-02 17:36

Hej Gitte

Hvor er det dog dejligt og høre, at du har fået din skønne skovmis retur
igen..
Jeg håber virkelig, at i(og politiet) finder synderen - Hvad pokker tænker
folk dog på!

Har først lige nu læst om din uhyggelige oplevelse i går.. Pyhh, hvor må du
have haft det rædselsfuldt..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 04-12-02 18:08

Hejsa Gitte

DEJLIGT!!!

jeg er glad på dine/jeres vegne at han er hjemme i god behold!!

Hilsen Sanne

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-12-02 18:08

Hej Gitte!

Sikke da en lettelse at han er kommet hjem igen. Jeg fatter ikke
at folk kan få dem selv til den slags, men det er da altid noget
at vedkommende har fået "kolde fødder" og afleveret ham tilbage.

Er sikker på den står på uendelige mængder nussen og ekstra
lækkerier i Jasper´s madskål idag

Mvh. Trine

Fra : Inger Kaya

Dato : 04-12-02 18:48

Hej Gitte

Det var godt nok dagens nyhed. Dejligt at du fik ham hjem igen i god
behold. Jeg følte meget med dig og du må have det ubeskriveligt
rædselsfuldt. Skønt det nu er ovre.

Nus ham endelig lidt herfra.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

On Wed, 4 Dec 2002 12:27:59 +0100, Gitte Sacala Eriksen

Fra : Elwarth

Dato : 04-12-02 20:10

> Ja, min skovtrold ligger nu i sofaen og sover.

Hej Gitte

Jubiii, hurraaa.
Det var dejligt at høre.

Venligst
Dorthe

Fra : Mette Jensen

Dato : 04-12-02 21:28

Puha det var godt!

Jeg har tænkt på ham hele dagen..... det var sørme godt han kom hjem igen.

Håber du finder udad hvordan det hænger sammen.....

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.