Hvalpens stadier
Fra : Michael H

Dato : 06-12-02 18:58

Hej med jer

Vi har en Rottweiler på 5 mdr. og vi syntes i øjeblikket at hørelsen er
blevet
lidt dårligere end den plejer at være, og han er blevet lidt frækkere.

Han gør flere ting han ved at han ikke må, og lystrer ikke på det første
''NEJ''
men først efter 3-4-5 stks. Han plejer ellers at lystre på det første.

Så kom vi til at tænke på om han er nået til et af hvalpens
''skal lige prøve lidt mere '' stadie, eller om han bare er blevet
frækkere..

Er der ikke en der kan fortælle lidt om det eller et sted man kan se
de forskellige stadier de går igennem, mens de er hvalpe, så vi nogenlunde
ved når han ''mister'' hørelsen og diverse andre ting igen ???

Michael

Med en Boss der har nedsat hørelse..

Fra : John

Dato : 07-12-02 01:40

"Michael H" <rottweiler999@msn.com> skrev i en meddelelse news:asqoee$nqk$1@sunsite.dk...
> [...]
> de forskellige stadier de går igennem, mens de er hvalpe, så vi nogenlunde
> ved når han ''mister'' hørelsen og diverse andre ting igen ???

Hej Michael og Boss :)

Prøv at kigge under www.nethundeguiden.dk
- > Artikler - > Hundens udvikling.

Vh
John.

Fra : Vesterbo

Dato : 08-12-02 01:38

Hej

Prøv at læse Hvalpebogen af Gwen Bailey, oversat af Ulla Sørensen - fås på
biblioteket og er rigtig god. Her er stadierne beskrevet. Det er de sikkert
også i andre hundebøger, som jeg ikke lige kan huske titlerne på, men
biblioteket hjælper sikkert gerne.

mvh

Jette Jøndrup
Kennel Rattler House