lasat speed 2 mister forbindelsen efter 40~
Fra : Mr. Hansi

Dato : 04-03-01 20:55

Jeg har det problem at efter ca 40-50 minuter dør min forbindelse til
internettet.
Jeg bruger win98 sr2 usb de nyeste driver fra lasat, så alt skulle være ok
Min udbyder er cybercity.
Er det usb der er dårligt ? Skal man bruge Com porten for at undgå dette ?
Når forbindelsen går ned skal jeg blot lukke IE5 ned og logge af derefter
ringe op igen så kører det igen i 40-50minuter. Computeren skal ikke
rebootes.

Mvh Hans

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-03-01 16:23

"Mr. Hansi" <hans@NOSPAMcool.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har det problem at efter ca 40-50 minuter dør min forbindelse til
> internettet.
> Er det usb der er dårligt ? Skal man bruge Com porten for at undgå dette ?

Det er jo meget hurtigt at tjekke om dette er problemet.
Prøv at kalde op med modemet i comporten...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855