Hvor finder jeg et plastik forklæde ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-12-02 23:26

.......Til min 4-årige datter der gerne vil bage (og lave andre ting der
sviner)?........Det skal være med lange ærmer med elastikker. Jeg har set
dem i institutioner, men ikke i nogen forretninger. Det behøver ikke
nødvendigvis være lokalt (Holstebro), da jeg kommer vidt omkring.

Mvh
/Søren

--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Sander

Dato : 07-12-02 01:00

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i institutioner, men ikke i nogen forretninger. Det behøver ikke
> nødvendigvis være lokalt (Holstebro), da jeg kommer vidt omkring.

Prøv i Superbrugsen eller Kvickly ( eller Kvickly X-stra ), nede ved
babyudstyret. Jeg ved ikke om de stadig har dem, men der købte vi et til
vores datter, for knap 3 år siden. Jeg har også set dem flere gange siden,
vi købte vores.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bente

Dato : 07-12-02 08:07

Hejsa..

Panduro har dem og måske BR

Bente

Fra : Rikke & Brian

Dato : 07-12-02 17:38

De har nogle rigtig søde nogen i H&M med Peter Plys og andre Disney-figurer,
og så er de ikke særlig dyre.

Fra : Linda

Dato : 14-12-02 00:06

De har dem plastforklæder i Ikea til en rimelig pris jeg kan ikke lige huske
hvad jeg gav, de findes i rød og blå

linda