MS Windows
briani 27239
Angående soundrecorder i underholdningsmen~
Fra : Mugs Folder

Dato : 06-12-02 23:33

Hej!

Jeg har tidligere brugt Soundrecorder til at optage
sange,
men af en eller anden grund er den i windows xp,
som jeg har fået for nylig,
kun indstillet til at optage 60 sekunder.
Jeg har ledt og ledt efter indstillinger for tid,
men er det mon mig der husker forkert?
Hvor ændrer man i indstillinger for den tid
man ønsker at optage?
Hjælp påskønnes.

Mvh Mugs Folder.

Fra : Ole C

Dato : 07-12-02 02:20

Mugs Folder skrev blandt andet:

> Jeg har tidligere brugt Soundrecorder til at optage
> sange,
> men af en eller anden grund er den i windows xp,
> som jeg har fået for nylig,
> kun indstillet til at optage 60 sekunder.

Sådan fungerer Sound Recorder - men der findes en mængde andre optagere.
Søg hosTucows.

--
vh
Ole C

Fra : Michael Bach

Dato : 07-12-02 11:59

Kan varmt anbefale Cool Edit Pro 2.0, deet er en af de mest optimale wav
recordere med masser af dejlige funktioner.

Michael

Fra : Henning

Dato : 07-12-02 11:15

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:asribi$et7$1@sunsite.dk...

> Sådan fungerer Sound Recorder - men der findes en mængde andre optagere.

Ja, med XP følger MovieMaker, med *surprise* optagefunktion...

--
Who, what, where: http://move.to/henning