MS Windows
briani 27239
afd.sys BSOD W2k
Fra : IzNoGoUd

Dato : 05-12-02 20:44

Hejsa
Jeg har problemer med at min 2000 går i BSOD med denne melding
driver_irql_not_less_or_equal og så filnavnet afd.sys
Jeg har set lidt på google, men der er kun 2 tyske og en fransk hehe,
der var ikke meget at hente
Øhh hvad er afd.sys?
jeg har Live Value, usb2 kort, marvel g400, asus a7v.
--
I moving my e-mail account, PLZ reply to iznogoud@newsguy.com
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 23:23

IzNoGoUd skrev blandt andet:

> [...]
> der var ikke meget at hente
> Øhh hvad er afd.sys?
> jeg har Live Value, usb2 kort, marvel g400, asus a7v.

Microsoft kalder den "Ancillary Function Driver for WinSock"

--
vh
Ole C