MS Windows
briani 27239
msbackup QIC filer
Fra : Finn Brodersen

Dato : 05-12-02 21:06

Hej

Jeg har i flere år benyttet msbackup i Win98,
denne laver en .QIC fil, som jeg så brænder
på en CD-RW.

Nu har jeg dog fået kolde fødder, idet jeg er
kommet i tvivl om hvor "læsbar" QIC filerne
er i andre versioner af Windows.

Kan de direkte gendannes i Win2K, WinXP ?

Andre gode backup programmer som I bruger ?

Finn Brodersen

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-12-02 21:33

Nej, ikke i Xp, jeg vedikke med 2k.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-12-02 21:17

In article <10391188530.577921383051898@dtext.news.tele.dk>,
finn.brodersen@18VNPpost.tele.dk says...
> Jeg har i flere år benyttet msbackup i Win98,
> denne laver en .QIC fil, som jeg så brænder
> på en CD-RW.

Jeg laver backup med RAR og "Recovery record". Der er kompatibelt med
alle OS'er.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-12-02 06:49

On Mon, 9 Dec 2002 21:17:14 +0100, Jesper G. Poulsen
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Jeg laver backup med RAR og "Recovery record". Der er kompatibelt med
>alle OS'er.
Kunne du uddybe din backup metode PLZ
--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-12-02 06:49