MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gruppepolitik - omgåelse af ?
Fra : Lyn og Torden

Dato : 04-12-02 23:42

Min systemadministrator har indfført en benhård gruppepolitik, må ikke dit,
må ikke dat, helt ud i ligegyldige detajler som f.eks. baggrund på
skrivebord og valg af pauseskærm. Er der nogen som helst mulighed for at
komme forbi gruppepolitiken (og få det lidt sjovere) ?
Serveren er Win2000 domæne controller og klienterne XPpro.

Onkel T

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-12-02 01:09

Lyn og Torden wrote:

> [...]
> skrivebord og valg af pauseskærm. Er der nogen som helst mulighed for at
> komme forbi gruppepolitiken (og få det lidt sjovere) ?

Det er måske ikke uforståeligt, at systemadministratorer får stress!

Inden du leger videre med tanken, så overvej lige, hvilke konsekvenser
det kan få, når man gør noget, man har fået at vide, man ikke må. Jeg
tænker ikke på, om systemadministratoren bliver vred, men om det kan
påvirke, hvem der udsteder din løncheck.

Spørg eventuelt også systemadministratoren, hvorfor har har indført den
stramme politik. Om det for eksempel er fordi, han er bange for virus
eller trojanske heste, der er skjult i diverse sjove pauseskærme.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Supermulex

Dato : 05-12-02 02:51

"Lyn og Torden" <anders@andeby.org> wrote in message
> [...]
>
> Onkel T
>
> Du kunne jo f.eks sætte en blinkende lyskæde rundt om skærmen,
lidt blomster pynter jo altid,
klistr skærmen til med familiebilleder,
gå ned i din lokale Pakistaner ral biks og køb nogle uundværlige
pyntegenstande og dekorer dit skrivebord med dem,
pak skærmen ind i leopard(fordi at det altid holder)plys.
og sådan kuknne jeg blive ved i timevis men det gør jeg ikke!!!!!!

mvh Pynte Mule