MS Windows
briani 27239
Win XP
Fra : Aksel

Dato : 04-12-02 23:20

Jeg har installeret WinXP over Win98.
Jeg bruger ikke Win 98 mere, er der nogen ved hvordan man fjerner Win 98
uden at ødelægge Win XP installationen, de ligger på hver sin partition.

Hilsen Aksel

Fra : Søren Blom

Dato : 05-12-02 16:53

"Aksel" <akselj@newmail.dk> skrev
> Jeg bruger ikke Win 98 mere, er der nogen ved hvordan man fjerner Win 98
> uden at ødelægge Win XP installationen, de ligger på hver sin partition.

Kan du ikke bare formatere den Partition som Win 98 ligger på?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Edmund

Dato : 05-12-02 17:47

Søren Blom wrote:
> "Aksel" <akselj@newmail.dk> skrev
>>

> Kan du ikke bare formatere den Partition som Win 98 ligger på?

Hvis win98 ligger på c-drevet skal man lige huske at bevare boot.ini og
ntdetect.com og ntldr

--
Mvh Edmund