Kan ikke genopbygge skrivebord.
Fra : Peter Theglev

Dato : 06-12-02 10:21

Hvorfor mon det?
Jeg holder de sædvanlige [ALT]+[ÆBLE] nede under hele opstarten, men
dialogboksen kommer ikke op?!

Kører OS 9.2.2 DK, G4 Dual 866, 1.25 GB RAM

Peter

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 06-12-02 12:28

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Hvorfor mon det?
> Jeg holder de sædvanlige [ALT]+[ÆBLE] nede under hele opstarten, men
> dialogboksen kommer ikke op?!

Prøv først at holde tasterne nede umiddelbart efter at udvidelserne er
indlæst.

Eller hvis du ikke gider at genstarte:

Slut alle programmer. Åbn Script Editor.

Skriv:

tell application "Finder" to quit

Kør

Afslut Script Editor samtidig med at du holder [ALT]+[ÆBLE] nede.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-12-02 12:56

in article 3DF06BF9.74C73C48@adpeople.dk, Peter Theglev at
peter.theglev@adpeople.dk wrote on 06/12/02 10:20:

> Hvorfor mon det?
> Jeg holder de sædvanlige [ALT]+[ÆBLE] nede under hele opstarten, men
> dialogboksen kommer ikke op?!
>
> Kører OS 9.2.2 DK, G4 Dual 866, 1.25 GB RAM

Vent med at holde tasterne nede til maskinen er næsten færdig med at starte
op. USB-bussen bliver nulstillet undervejs, og maskinenen registerer derfor
ikke dine tastetryk når opstarten er færdig.
--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Peden

Dato : 10-12-02 15:49

super. tak!

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-12-02 06:14

Hej Peter

Det samme har jeg lige oplevet på en G4, jeg har inde til
systemrenovering. I tilfældet her viste det sig, at 'File Sharing' var
aktiv, - og så ville den ikke genopbygge skrivebord. Da det blev slået
fra og genstartet, kunne jeg godtl.

Så har du noget netværk / FileSharing kørende? så prøv at slå det fra.

mvh. Erik Richard