stylesheet ikke "loadet"
Fra : Jacob

Dato : 06-12-02 16:47

Det viser sig at problemet skyldes, at style sheetet mainstyle.css bliver
gemt som "temporary internet file", hvis jeg sletter den fil på computeren
virker det fint. Men det er lidt underligt at style sheet'et ikke bliver
loadet bare fordi det ligger lokalt, der er jo ikke ændret i det.

Er der nogen der har en løsning eller kender problemet?

Jacob

Fra : Jacob

Dato : 06-12-02 18:37

> [...]
> virker det fint. Men det er lidt underligt at style sheet'et ikke bliver
> loadet bare fordi det ligger lokalt, der er jo ikke ændret i det.

Problemet skyldtes tilsyneladende at der var included noget html i <head>
inden der linkes til stylesheetet.

Spørg ikke hvorfor det giver problemer?

Jacob