frameset i frame
Fra : Chrisser

Dato : 05-12-02 09:45

Hej
Kan det lade sig gøre at have et frameset, ex. med to frames en "top" og en
"indhold". Og herefter på en tilspunkt loade en side indeholdende endnu et
frameset ind i "indhold".
Altså et frameset i en frame ?

Og er der her nogle specielle ting der skal tages højde for ( udover
navngivning selvfølgelig ) ?

MVH
Chrisser

Fra : Carsten Suurland

Dato : 05-12-02 11:27

Hej Chrisser

Det kan du sagtens.
Der burde ikke være nogle specielle overvejelser i den forbindelse.
Det eneste der kan drille lidt, er det at referere til de enkelte frames i
script, men det er jo til at overkomme

/Carsten Suurland

Fra : Chrisser

Dato : 05-12-02 11:30

"Carsten Suurland" <removethiscarsten@suurland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der burde ikke være nogle specielle overvejelser i den forbindelse.
> Det eneste der kan drille lidt, er det at referere til de enkelte frames i

Jo, det kan vel stadig gøres bare ved navnet ?
Eller skal man til at "dotte sig ned" igennem hierakiet ?

Jeg er nemlig ved at prøve at submitte en form til en side som jeg vil have
hentet ind i en frame. Denne frame er i et frameset som er hentet ind i en
frame i et andet frameset.
Men min target-angivelse ignoreres, og den side der skulle modtage formen
popper op i et nyt vindue.

Så var det at jeg blev i tvivl om, om det i det hele taget kunne lade sig
gøre.....

Chrisser