Min lokale søgemaskine virker ikke mere - ~
Fra : Grytt

Dato : 04-12-02 23:17

Er der nogen der ved noget om nedenanførte cgi?

Jeg har haft det på min hjemmeside side dec. 1996, og det har virket
upåklageligt i lange tider...men så forleden dag måtte jeg konstatere,
at det gør det ikke mere.
(Det er til rent lokal søgning på egen hjemmeside):

Jeg har haft en forespørgsel i en tele-gruppe, men har ikke opnået
svar dér.

<FORM METHOD="POST" ACTION="/cgi-bin/search/search_engine.cgi">
<B>Search word/S&oslash;ge ord:</B>
<INPUT TYPE="text" SIZE="30" NAME="keywords" MAXLENGTH="80">
<P>
<INPUT TYPE=checkbox NAME="exact_match"> Exact match/Pr&aelig;cis
match
<CENTER>
<INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Search/S&oslash;g">
<INPUT TYPE="RESET" VALUE="Cancel/Slet">
</CENTER>
<INPUT TYPE = "hidden" NAME = "server" VALUE = "1">
<INPUT TYPE = "hidden" NAME = "sti" VALUE = "hgrytter">
</FORM>

Jeg benytter den her:
http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/hg_soeg.htm

mvh. Henning
grytter(at)mail.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-02 00:30

Grytt <KENASUOGXFVY@spammotel.com> skrev :

>Jeg har haft det på min hjemmeside side dec. 1996, og det har virket
>upåklageligt i lange tider...men så forleden dag måtte jeg konstatere,
>at det gør det ikke mere.

Jeg tænker, at TDC har stoppet understøttelsen af det cgiscript.

Den er heller ikke mere med på oversigten over deres tilgængelige
cgiscripts.

<http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=35803&dogtag=tdco-hj-hs-su>

Fra : Grytt

Dato : 05-12-02 18:44

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg tænker, at TDC har stoppet understøttelsen af det cgiscript.

hvilket i så fald betyder, at man nok ikke kan regne med at få nogen
besked derfra, - de yder heller ikke support på hjemmesider eller
egne produkter.

>Den er heller ikke mere med på oversigten over deres tilgængelige
>cgiscripts.

Jeg mindes ikke, at den nogenside har været med blandt de tilbudte
cgi.
Så må jeg jo bare (jule)glæde mig over, at det virkede i flere år.
(Hvornår det præcist ophørte med at fungere er mig ikke bekendt).

--
en hilsen fra Henning i Brøndby
Jeg siger hvad jeg mener, og mener hvad jeg siger.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-02 19:32

Grytt <KENASUOGXFVY@spammotel.com> skrev :

>Jeg mindes ikke, at den nogenside har været med blandt de tilbudte
>cgi.

Jeg har hentet det på et tidspunkt, men kun brugt det til test og
virker heller ikke hos mig mere.

Fra : Grytt

Dato : 06-12-02 00:03

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

>Jeg har hentet det på et tidspunkt, men kun brugt det til test og
>virker heller ikke hos mig mere.

OK. Men sørgeligt..sørgeligt.
Det var en rar og nyttig funktion, for mig selv, når jeg var løbet
sur i nogle ting, og derfor let og elegant kunne bruge søgeren.
(på nettet forstås, ikke hjemme på HDeren)

Nå, men man må jo leve med, at der også er ting der bliver
ringere med årene. Service f.eks.

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-02 20:56

Grytt <KENASUOGXFVY@spammotel.com> skrev:

> Det var en rar og nyttig funktion

Når noget ikke fungerer mere, skal du ikke bare give op. Find
noget andet der fungerer. Der er mange muligheder - her er en
af dem:

http://html.dk/artikler/00013/

--
Allan

Fra : Grytt

Dato : 09-12-02 23:58

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev bl.a.:

>Når noget ikke fungerer mere, skal du ikke bare give op. [...]

Tak for oplysningen.
Jeg er i gang med nogle forsøg med freefind.com...

(Jeg måtte lige bruge en anden server, da TDC ikke
fungerer p.t. hos mig)

Fra : Grytt

Dato : 09-12-02 23:58