udvidet træning
Fra : Jeppe Andreasen

Dato : 04-12-02 16:27

Hey..!
jeg er så kommet gennem Tutorials og den er blevet for nem.
nogen der har nogle gode råd om hvor jeg kan lære noget html der
er lidt svære og flottere?

plz msg me

hilsen Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 04-12-02 16:37

Jeppe Andreasen wrote:
> jeg er så kommet gennem Tutorials og den er blevet for nem.
> nogen der har nogle gode råd om hvor jeg kan lære noget html der
> er lidt svære og flottere?

Hmm det kræver vel at vi ved hvilken tutorial der er blevet for nem

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Jeppe Andreasen

Dato : 04-12-02 16:42

Fra : jopa

Dato : 04-12-02 16:59

Jeppe Andreasen wrote:
> [...]

Hej Jeppe
Du befinder dig på Usenet og ikke på www.html.dk du sender dine beskeder
via deres interface som således postes på Usenet nyhedsgruppen

Prøv en gang at checke dette link
http://usenet.dk/info/

Ps: IDG har en del glimrende bøger om emnet også billigbøger til under en
hund. De kan anbefales.
I stedet for at koncentrere dig om HTML burde du måske straks kaste dig over
XHTML der er fremtiden.
God fornøjelse

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 04-12-02 17:08

Jeppe Andreasen wrote:
> [...]

dvs. html.dk?

så er der muligheder i webcafe.dk og w3schools.com

Derudover så er der ikke så få tutorials ude på nettet. Det bedste er
efter min mening oftest at kaste sig ud i et hjemmesideprojekt og så
lære sig mere efterhånden som behovene melder sig

mvh

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>