layout i tabeller
Fra : Jørgen Staun

Dato : 04-12-02 11:53

Har brug for lidt input om hvordan jeg kommer igang med at lave et layout
til visning af data i en tabel.

Jeg vil gerne have følgende opstilling:
Lek. Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
1 fag,klasse fag,klasse fag,klasse fag,klasse
2 fag,klasse fag,klasse fag,klasse fag,klasse
3 fag,klasse fag,klasse fag,klasse fag,klasse
4 fag,klasse fag,klasse fag,klasse fag,klasse fag,klasse

Alle mine data bliver hentet via ASP fra en AccessDB. Mit nuværende layout
går bare på rækkevis opstilling, hvilket ikke er særlig overskueligt
Nogen gode forslag til hvordan jeg kommer i gang?

Lek. Dag Dato Klasse Fag Lokale
1 MAN 12/9/2002 UVM5002 Planlægning og redigering af hjemmesider ho02
2 MAN 12/9/2002 UVM5002 Planlægning og redigering af hjemmesider ho02
3 MAN 12/9/2002 UVM5002 Planlægning og redigering af hjemmesider ho02
1 TIRS 12/10/2002 UVM5002 Planlægning og redigering af hjemmesider
ho02
3 TIRS 12/10/2002 UVM5002 Planlægning og redigering af hjemmesider
ho02

Fra : Jørgen Staun

Dato : 04-12-02 13:26

eksempel på hvordan det ser ud nu kan ses på elevweb.hgmf.dk/skema

Jørgen