Læse IP-adresse på besøgende
Fra : Martin Schmidt

Dato : 04-12-02 03:11

Hej alle

Er der nogen, der har et forslag eller en henvisning til kode, der aflæser
den besøgendes adresse og evt. lægger resultatet ned i en fil på serveren.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-12-02 18:02

Server loggen gør allerede dette så kik der.

Fra : Martin Schmidt

Dato : 05-12-02 21:46

Hej Jens

Det lyder da godt, men undskyld mig min uvidenhed, men hvordan finder jeg
serverloggen og får hentet informationerne ud?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-12-02 04:48

Spørg din udbyder.

Fra : Martin Schmidt

Dato : 06-12-02 09:00

Tak for svaret, men jeg bruger hjmmesideserveren hos www.yahoo.geocities.com
og hos TDC, men jeg kan ikke finde den fil, der rummer IP-oplysningerne der.

Hilsen

Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-12-02 17:59

Hos yahoo har du næppe tilgang til den og har sikkert heller ikke
mulighed for noget serverside så der kan du glemme det.