Uønskede sider popper op!
Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 12:20

Hos en bekendt popper der sider op i IE 6.0 på WinMe og disse sider er af
mennesker i meget lidt tøj. Dette er han ikke så glad for, idet hans
mindreårige knægt også benytter pc-en.

Vi har slettet cookies og midlertidige internetfiler. Har kigget om der er
installeret nogle programmer. Kørt Ad-Aware, men skidtet bliver ved.

Hvad gør vi for at stoppe dette??

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 12:33

Det er ikke en pop-up killer der ønskes, idet det kun er disse sider med let
påklædte personer, der irriterer

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 13:08

JSH (9800) skrev blandt andet:

> Det er ikke en pop-up killer der ønskes, idet det kun er disse sider
> med let påklædte personer, der irriterer

Hvis du ønsker en sådan subtil sondring mellem pop-up siderne, så må du
prøve dig frem i Klassifikationsfilteret under
Funktioner>Internetindstillinger> Indhold

--
vh
Ole C

Fra : Per, Odense

Dato : 05-12-02 15:41

I news:3def39d2$0$214$edfadb0f@dread15.news.tele.dk , skrev JSH (9800)
<jstenbak@e-box.dk> , bl.a. :
> Det er ikke en pop-up killer der ønskes, idet det kun er disse sider
> med let påklædte personer, der irriterer

Hej
PopUpStopper fra Panicware kan indstilles (med en knap i en værktøjslinie)
til at tillade eller forbyde pop-up på de forskellige sider der besøges.
--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 13:17

JSH (9800) skrev blandt andet:

> [...]
>
> Vi har slettet cookies og midlertidige internetfiler. Har kigget om
> der er installeret nogle programmer. Kørt Ad-Aware, men skidtet

Tja, det hele begyndte jo nok med at den mindreårige knægts far besøgte et
antal sider med meget let påklædte mennesker......
Men nu hvor skaden er sket: prøv Klassifikationsfilteret under
Funktioner>Internetindstillinger>Indhold
Ellers kan jeg anbefale et efffektivt Pop-up-killer program - som dog også
fjerner de mere fornuftigt påklædte aktører.

--
vh
Ole C

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-12-02 13:30

JSH (9800) skrev: (messageID:

> Hos en bekendt popper der sider op i IE 6.0 på WinMe og disse sider er
> af mennesker i meget lidt tøj. Dette er han ikke så glad for, idet
> hans mindreårige knægt også benytter pc-en.

Øhh, hvorledes og hvornår popper de op? Sker det spontant, eller er det
kun i forbindelse med besøg på andre "skumle" sider (warez f.eks.)?

Installerer en pop-up killer.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 14:02

Siderne popper pludseligt op, f.eks. når en alm. side lukkes, kommer der en
side!

Fra : Lars Hessellund

Dato : 05-12-02 14:23

Kører Kazaa i baggrunden?
Ellers gå ind i regedit og slet (næsten) alt hvad der kører i "run", der
nogle få ting der må køre, men du ved nok bedst selv hvilke programmer du
vil have til at køre.
/Lars

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 19:45

JSH (9800) skrev blandt andet:

> Siderne popper pludseligt op, f.eks. når en alm. side lukkes, kommer
> der en side!

Ja, sådan virker pop-up- sider ofte - især på mere skumle sider.

--
vh
Ole C

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 20:15

Men problemet er nu, at de dukker også op selv om man ikke er inde på skumle
sider!??

Fra : Ole C

Dato : 05-12-02 23:29

JSH (9800) skrev blandt andet:

> Men problemet er nu, at de dukker også op selv om man ikke er inde på
> skumle sider!??

- og så var det måske en idé at prøve nogle af de gode råd du har fået.

--
vh
Ole C

Fra : Thor

Dato : 06-12-02 00:08

Prøv at installere

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=free+surfer&tg=dl-2001

Den snupper alle pop ups

mvh Thomas R

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 06-12-02 10:15

Det er IKKE et pop-up-stopper program han ønsker. Blot at finde ud af
hvorfor der popper billeder op af let påklædte kvinder - også selv om han
ikke er på frække sider.
Hjæælp?

Fra : tlh

Dato : 16-01-03 14:57

[...]