billedproblemer
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 04-03-01 19:15

Hejsa

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal sætte det billede ind på
binear. Er der en som måske kan hjælpe mig?

mvh Cindie og Pjevs

citat: "Tågen kommer på kattepoter" Carl Sandburg

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-03-01 20:22

Hej Cindie

Joe det skulle jo nok kunne lade sig gøre..;))

først må du have gruppen dk.binaer (til denne vejledning) Jeg går ud fra at
du bruger Outlook Express ??

så markerer du den newsserver du har konto hos, vælg nyhedsgrupper, scroll
ned til dk.binaer.

gå ned i venstre side, hvor listen over de nyhedsgrupper du abonnerer på
findes.
klik med musen på dk.binaer - vælg ny post
nu kommer der en ny mail frem - vælg indsæt fil og vælg den fil som du vil
sende - og send så skulle den lægge sig op på din newsserver, vent et
øjeblik (et par minutter) og tjek at den er kommet frem ;))

Håber det hjælper ellers må du lige spørge igen ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Denise

Dato : 05-03-01 09:56

Hej
Er billederne kommet ind, det er vel ikke fordi du leder efter dk.binear i
stedet for
dk.binaer?
Hilsen Denise

Fra : Gidde

Dato : 05-03-01 14:28

Jeg har endnu ikke kunnet finde Pjevs på binaer?! Har du forsøgt igen?
- Gitte