Hjælp til nyt p4 bundkort
Fra : Kristian

Dato : 05-12-02 17:22

Jeg skal have et nyt bundkort !

Jeg køber nok en p4 2,4 ghz med en frontbus på ´533.

Jeg vil gerne have gode muligheder for at overclocke
Den skal bruge ddr ram gerne nogle hurtige
Der skal mindst være 2 usb ud gange og firewire ville ikke skade.
Det SKAL være muligt at installere vandkøling.
Der må gerne være sådan noget så den lukker ned når den bliver for varm.

Hvad skal jeg vælge ?

Tak

Fra : -=Madsen=-

Dato : 05-12-02 18:07

There can only be one

Abit IT7-MAX2 V.2.0
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587939

Men om det er godt til vandkøling ved jeg ikke..

<------------->
I/O PORTE:
- PS/2 Tastatur & PS/2 mus port
- 10x USB 2.0 Porte